Det här med att skriva...

Var så otroligt motiverad imorse när jag vaknade...tänkte att jag skulle redogöra min helg och så, men nu, x antal timmar senare så har jag ingen ork till det alls. Men jag kan ju sammanfatta det lite iaf;


  • -vart på bio
    -vart till en bar
    -druckit Corona
    -vart hem till Sarah och kollat på ngn Australiensk komedi show
    -sprungit runt på Target och letat maskeradkläder
    -druckit red bull
    -varit på maskerad
    -druckit baccardi razz
    -spelat en massa fylle-kortspel
    -hånglat
    -druckti öl
    -åkt taxi
    -kollat på Sandler/Stiller maraton
    -kollat på Grey's anatomy
    -kollat på sex and the city


Det var väl på ett ungefär vad jag han med den här helgen....typ!

Kommentarer
Postat av: carro

HÅNGLAT !!!!!??? tell me ! :)

2006-08-22 @ 11:01:45
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: paula

Det dar lat ju inte alls tokigt for en helg och vem har du stuckit ner tungan i ? ;) Hoppas allt e bra med dig annars bruden! och du kanske maste ta ett ltiet snack med foraldrarna det paverkar ju barnen alltsa aven dig. Men jag forstar att det e svat kanner inte att jag kan prata med mina vardforaldrar om nagot. kram!

2006-08-22 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0