Jäkla skit!!!

Haft en urdålig dag idag....!!!!
Mamman har betett sig som ett svin....for real!
Var iväg till Social Security och skulle fixa mitt nummer..barnen var hos mormor (mamman hade sj fixat d)...det tog lite längre tid än väntat....! Så mamman blev apförbannad och tyckte att jag var oansvarig...etcetc!!! Jag vet inte hur mkt tid jag har spenderat med henne på telefon....schizco har hon varit oxå, ena ggn asförbannad och ena ggn förstående och så..! Kanske låter som om jag var borta i evigheter..men totalt var jag borta i mindre än 3 timmar...(not so much!)...och då tar det typ en halvtimme att åka dit oxå! Och jag sa att det kanske skulle ta lite tid.....but nono....!!! Jisses, är så jäkla besviken på henne så det är inte sant....men jag antar att det var dags att se hennes riktiga (lr andra) sida...inte en av mina favoriter iaf! Blir så trött på hur hon spelar på att hon är advokat....what am I suppose to do with that.....lixom hallå! Till slut kom hon med småhot....'well if you can't do that, then I'm not sure if this is gonna work out'.....Nähä sa jag, då är det väl så, men fortsätter du med dina 'småhot' så tror inte jag att det kommer funka från min sida!!! Jaja....lungt än så länge, men vi ska disskutera det igen....O well....känns som om hur det än blir så har dom förlorat en del av min öppenhet till dom.....!!!!
Jaja...det var mycket mer än det här som disskuterades, men det här väl typ det 'viktigaste'...!
Jag är fortfarande så jävulskt besviken...asså, jag har absolut inte gjort något fel....men på henne låter det som om.....jag vet inte vad!


Jajaja, orkar inte skriva mer nu...!!!

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Men va fan, du maste ju ha ditt nr och det e ju inte ditt fel om det tar tid!...Aja, you were bound to see her other side eventually I guess, but it sux!
Love ya!

2006-08-10 @ 14:47:40
Postat av: Storesyster

Kramar massor !!! Ska jag sparka henne på benet ???

2006-08-10 @ 19:59:55
Postat av: carro

vafan, är det nåt annat hon är sur över som går över på dig eller ? hoppas det löser sig. kram

2006-08-10 @ 21:55:22
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0