Många tankar...

Det är många tankar som far runt just nu.....!
Hann inte prata med min handledare igår, men fick ett mail av henne idag och hon tyckte att vi skulle träffas så fort som möjligt! Så jag ska väl försöka boka in henne!
Just nu känner jag mig bara så tom och likgiltig.......Jag vill inte hem, men jag vill bort!!! Det värsta är ju att jag trivs som fan här, men jag kan inte med päronen i familjen, dom är bland dom konstigaste männsikor jag träffat tror jag....! Men det är ju klart, det är ju faktiskt en helt annan kultur här...etcetc....+ att alla deras andra au pairer har kommit från 'fattigare' länder....dom har lixom haft en helt annan syn på Amerika...They've dreamed of the American life.....The American dream...!
Jag vet inte vad jag ska göra...och jag antar att det mitt beslut i slutändan.....men ORKA! Det är som du säger Carro, man måste följa hjärtat....!!!! Men just nu säger mitt hjärta nada....! Just nu är min kropp inte riktigt med mig alls..har allergier, så jag har tagit nå piller..! Hela min kropp gör ont, och är blytung! Men det blir nog bra det oxå!!!
Allt det här är så svårt.....och frågar man folk om råd, så får man en massa olika...vilket inte gör en klok på en fläck!!!
Det värsta är att vissa säger att man ska stå ut, iom att det här e en 'one in a life time' grej.....men varför ska man stå ut om man inte mår bra utav det...(?)...Det kan ju inte vara ett misslyckande om man erkänner att det inte är ens grej...(?)....O well!!!  Vissa tycker att man ska tänka på barnen, och det är väl sant till en viss del.....men mår inte jag bra så mår ju inte dom bra!
Vad e dom säger att man inte kan åka tillbax till USA sen, man kan ju göra ngt annat...!!!! Jaja, jag har ju inte bestämmt mig än....men jag är ju nästan 100% att jag inte kan stanna i den här familjen!

Kommentarer
Postat av: Paula

DU! Du ska INTE ,och jag upprepar, INTE stanna for nagon annans skull an din egen. Vill du byta familj och prova igen sa sjalvklart. Men om det kanns alldeles for overvaldigande och fel ak da for din egen skull hem! Ingen har ratt att doma dig, ingen overhuvudtaget! Och jag vet ju att du gillar USA men vem sa att du inte kan komma tillbaka senare? kan ju alltid styra upp utbildning har!! Inte for att ja vill att du ska aka... vi ska ju ga skola tillsammans, dra pa fieldtripper till NY och dra studiebesok i varandras stader men aven om det inte blir sa... inte forlorar du mig for det ;). Tanker pa dig gumman, vantar pa en uppdatering om allt! KRAM!

2006-08-29 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0