PARRRRRRTYYYYY!!!!

Idag har jag varit downtown Chicago och hämtat Jemmas kompis Jess...sen strosade vi runt i ett par timmar och gjorde absolut ingenting...var in en snabbis på HM...inget speciellt, en massa människor bara!

Sen drog vi oss hemåt....svängde förbi Lina en stund...sa hej till hennes värdmammas föräldrar som är där och hälsar på från Sverige...dom tyckte att det var så roligt så att träffa en kulla! Always!

Kom hem och gick en promenad med hundarna, skickade ett mess till Dianna och frågade om hon skulle jobba ikväll och det skulle hon, så det blir Chicago downtown ikväll/natt...hon jobbar i en bar så vi behöver nog inte betala full pris iaf ;) I like!
Pratade precis med Jemma, och hon hade pratat med Lina, som oxå ville följa med...that's cool...men nu ska typ hela gänget med....eller ja, alla dom som inte har åkt iväg till college än....vet inte riktigt om jag känner för det...menmen, vad kan jag säga...NADA!!! Känner mig lite för trött för att vara social med alla dom....dom är ju inte dom socialaste människorna mot oss alltid.....gaaaah..! O well, finns säkert en massa andra människor där oxå! Bara det att först ville jag inte åka, sen när jag kom i kontakt med Dionna så verkade det som en jättebra grej...tjejkväll på 'stan'...träffa lite nya människor och så!!! But nono!!!!

O well!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0