S'bucks!

Idag tog jag min bok och solisar och drog till S'bucks....köpte mig en Tall China Green Tips och letade på ett bord ute i solen.....!!! Jajjemän, idag är det solsken för hela slanten :) And I like it! Vart väl sittande i nästan en timme.....det var så lungt och skönt....+ att boken är bra...även fast jag bara har läst ett par kapitel! E inne på min tredje 'Dan Brown' bok nu....han e bra han :)

Har haft en bra vecka, trots alla tråkigheter...eller vad man nu ska kalla det hela! Men jag och mamman kom fram till igår att det är bara när pappan INTE är hemma som allt flyter på som det ska och alla är glada! Tur för oss att han reser mycket!!! Kan inte mer än tycka synd om henne....nog för att hon kan vara lite knepig och så, men det skulle nog jag oxå vara om jag var gift med honom...!!! Svårt att förklara deras situation, men han är rent ut sagt ett jävla ASSHOLE!!!! I wish her someone so much better than him! Men jag antar att det är svårt när man varit gifta i 15 år och har 2 barn....! Men det är som ni alla sagt till mig (och jag uppskattar allt ni sagt....ni får mig att må bra), att man ska följa sitt hjärta annars mår man inte bra...och ingen runt omkring heller för den delen! Jag tror att hon uppskattar att jag är här, inte bara för barnens skull utan oxå för sin egen...ngn som hon kan prata med, som bara kan sitta och lyssna på vad hon har att säga......hon har ju sina kompisar, men dom bor ju inte i samma hus...etcetc! Hon sa oxå att igen av deras nanny's har tyckt om honom.....nähä....det var väl inte så svårt att räkna ut....Han e en konstig människa!!!

Nu ska jag prata med min älskade syster på msn, så det blir inget mer bloggande just nu :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0