Dejt m Datorn :D

Har klatt granen idag....IDAG!!! Jag kladde val inte sa mkt, kollade en svang i borjan, sen gick jag ner till mig a kollade pa OC. Sen kom Ali a knackade pa a undrade om jag ville se granen. Suuuuuure! Den var stor a fin! Jag kan bara inte smalta att dom har fargade lampor i granen...fargade lampor! Inte vita ljus, naenae...fargade lampor!!! Hahaha, jajaja!
Har val inte ahnt sa mkt annat idag...! Var ute a gick 06.30 imorse....gaaaah :D Men imorgon blire lite mer manskligt, ska traffas 7.30....guuuuuu' sa skont!

Hmm, kanner pa mig att vi snart kommer prata om hur jag ska gora snart...! Vet inte riktigt om jag e redo for det..!!! Menmen, jag vet sakert vad jag ska saga nar den dagen kommer!
Det svaraste e nog att man inte vill gora ngn besviken....! Jag vet att jag ska tanka pa mig sjalv i den har situationen....MEN ANDA!!!! Menmen, det blir nog bra det har oxa! Har ju inga direkta planer over vad jag ska gora nar jag kommer tebax..forutom att aka till Australien. Sa egentligen borde det ju inte gora ngt om jag stannar kvar, MEN jag kanner sa har oxa att vad det an e jag vill gora, borde jag satta igang m snarast...man lever inte for alltid...!!! Owell....life is life!

Nae, nu ska jag nog saga Go'natt!!!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Du ska göra det du känner för och inte det du tror att andra vill ... förstått !?! Man blir bara konstig av att fundera massa på vad andra vill! Jag antar att de vill ha kvar dig eftersom de frågat, alltså är det bara upp till dig om du vill vara kvar eller inte! Du vet både USA och vi finns kvar! Kram

2006-12-05 @ 11:02:42
Postat av: carro

följ hjärtat !!!
Färgade lampor i granen låter lite .... kul :)

2006-12-05 @ 22:46:08
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0