En helt vanlig sondag!

Ja-a. Inte har det hant sa mkt idag inte....spenderat lite quality time med min sang :D Klev val inte upp forrens efter 14.30-15 ngngang....men jag vaknade vi 10...oups...hahaha!
Jaja, da drog vi ivag till ett stalle dar man kopa biljetter till konserter a sant...mina kara vanner kopte biljetter till Justin Timberlake's konsert i mars...men jag backade ur...har tankt pa det ett tag, a jag har kommit fram till att jag inte alls ville ga pa hans konsert..!!! Kanns ju bara dumt att lagga ut $65 pa ngt man inte vill gora!

Jag kommer narmare a narmare dagen jag maste bestamma nar jag vill aka hem...just nu sa lutar det at att jag aker hem i maj! Jag kanner sa har: Jag maste aka ifran USA for att riktigt kanna om det e har jag vill vara! A sen vet jag ju inte om jag vill jobba med barn heller! Det finns sa manga platser kvar som jag vill se innan jag blir 'stor'....!

Pratade m mammsen a storesyster idag! Fick reda pa att Alex danslarare ska komma till Chicago som aupair....och om inte d var nog..hon ska vara i Kenilworth, vilket ligger ca 5 minuter fr dar jag bor! Hur galet e inte det!!! Kanns som om halva Falun e au-pairer nu....hahaha...eller inte! Men det ska bli skoj! Fast jag tycker lite synd om henne som kommer den har tiden pa aret...kallt a jakligt! Sommaren e bast i Chicago!! Men den kommer hon ju oxa att fa se!

Har packat iordning ett till paket idag...sa imorgon bar det av till posten, da ska paketet a julkorten skickas!

Sitter a kollar pa en dokumtar om en alkoholist...det e helt jakla sjukt! Det e ju helt laskigt..!! OMG!!! Hon har forlorat vardnaden over sina barn for hon kan inte halla sig nykter en enda dag. Det e laskigt men otroligt intressant!
Jag skulle ju kolla pa OC, men nu tror jag fanimej att jag maste se klart pa det har..!!!

Jag la kila upp kolla nar jag borjar jobba imorrn, kanns ganska skont att ha varit ledig i 3 dagar...men helt jakla sjukt!

Tack & Go'natt sager ja!

Kommentarer
Postat av: lillesyster

skont att vara ledig =)....sj e d jobb i 4 heldagar den har veckan, sen e jag iofs ledig efter torsdan kl 1 =)...Kramar

2006-12-04 @ 09:32:45
Postat av: storesyster

Sängen låter skönt, länge sen jag hade en dejt med min ... nu är ditt paket på väg, få se om det anländer innan jul! Puss

2006-12-04 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0