En kvall for mig sjalv!

Nu e barnen pa sprang ut genom dorren, dom ska pa bio med gamla barnvakten! Sa nu blir det tyst i ett par timmar :D Kanske ger mig lite att tanka!

Just nu e jag valdigt trott a en aningens forbannad rent ut sagt! Vet inte om jag har ngn anledning till att vara det men anda!
Lina a jag hade planerat att vi skulle gora  ngt ikvall, iom att vi bada e lediga. Skrev a fragade vad planen va, a hon svarade att hon skulle kaka m Carrie (jag skulle ha jobbat till 19), a sen undrade hon om jag ville folja med ut, Sure! Sen ringde hon nar vi satt a kakade, sa jag sa att jag skulle ringa tillbaks om 5 minuter. Ringde tillbaks men hon svarade inte...ok...vantade ett tag sen ringde jag igen, inget svar! Det var 1.5 timmar sen! Sant dar gor mig javligt forbannad faktiskt, nastan lika forbannad som nar folk inte kommer i tid! Assa, man kan svara eller sms:a tillbaks. For mig spelar det egentligen ingen roll om jag foljer med ut eller inte, for jag tycker inte sa forskrackligt mkt om Carrie! Eller, ja tycker inte om henne alls...vi funkar inte tillsammans! MEN jag tycker att folk kan hora av  sig!!! Nu kommer dom ringa runt 22-23....a hur sugen kommer jag vara pa att hoppa i partyklader da..(???)...inte sa otroligt mycket nej!!! + att jag kommer att vara en aningens irriterad!!! Ska det bli sahar varje ggn hon umgas m Carrie, da vette fan om jag vill stanna! Nog for att jag har en toppenfamilj, men man maste ha folk att umgas med pa fritiden oxa!!!! Nog for att man kan skaffa nya bekanta a sa.....men anda...ni fattar!!!
Nar jag akte hit sa hade jag inga tankar pa att stanna langre an ett ar! Dom tankarna har kommit efter att jag kommit till den har familjen! Men sa undrar jag om det e vart det! (???). Nog for att upplevelsen e urbra, och man far sa otroligt mkt erfarenhet....MEN hur mkt e d vart?? Ett ar kanske e nog! Det finns sa mkt annat jag vill se oxa....! Jag kanner att skulle jag stanna sa skulle ja fa det kanonbra....MEN, jag skulle oxa gora det varre for mig sjalv a barnen.....fatta hur fasta vi e vid varann nu, hur kommer inte det bli om 6,9, lr 12 manader da! Vill man verkligen utsatta sig a dom for det??? A sa far jag daligt samvete nar jag tanker pa att aka hem, jag far daligt samvete om jag inte stannar....Aven fast jag vet att dom inte kommer att bli arga och dom kommer inte att forsoka pusha mig till et beslut. MEN ANDA!!!!
Jag onskar mest av allt att jag skulle vakna upp en dag a veta precis vad jag vill gora....men som kommer det inte att bli......jag e sa jakla splittrad sa d e inte sant! I'm totally stressed out! Jag vet verkligen inte vad jag ska gora! A kanner mig inte klokare for var dag som gar heller!
Snart e d jul oxa!!! GAAAAAAAAAAAAAAAH!
Nae, inte orkar jag sitta har a vanta heller, jag sticker a hyr en film (finns en hel del som jag inte sett an), a sen kan jag lagga mig a sova tidigt.....mycke battre :D
Over and Out <3

Kommentarer
Postat av: carro

jobbigt att du tänker så mkt på dedär! hoppas du vaknar en dag och vet exakt hur du vill ha det!!
Jaså. så det finns filmer du INTE sett ? :) hihi

2006-12-16 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0