Hejhalla!

Jaha, da var det snart dags att saga adjo till ar 2006, a halsa ar 2007 valkommen!
Hur ska det ga kan man ju undra! Man blir ju inte yngre...hahaha....NEVAH! Men det kanns som om jag pa ett ungefar vet vad jag vill gora.......RESA!
En resa e planerad till LV i jan-feb.....jag har inte planerat in mig sj an dock....haller pa att forsoka bestamma mig....! Men d skulle ju va skoj...inte alla ggr man kan aka till Las Vegas...hahaha, a skulle vi aka till Gran Canyon samtidigt! Vi far se vi far se!!!

Har fortfarande inte kommit narmare ett beslut om hur jag ska gora...a d blir ju inte lattare kan jag saga! Om jag bara kunde vakna upp en dag a veta precis vad jag ville gora, da skulle jag bli sa jakla glad!

Owell....nu ska jag nog kila ivag a hyra en film....a handla tvattmedel! Har jobbat lite over 10 timmar idag...sa liiite slut e jag nog allt! Sa jag maste nog vila upp mig till nyar...jajajaja!

GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0