Imorgon..

Sa far Mamma, David o Jenny till Holland for att hamta hem lillesyster Em! Kanns skojigt, men anda inte, for jag e ju inte dar! Kanske e lite sjalviskt. MEN det tillater jag mig sjalv att vara faktiskt, och varfor d kan tankas! Jo, for jag sitter pa andra sidan Atlanten.

Annars da? Jora, det knallar pa :D Lite trotter bara...vart ute o gatt varje morgon m Lina, o hon borjar ju ganska tidigt sa det kan bli lite tidigt ibland....o nar d e -10 ute sa kanner man sig inte sa valdigt motiverad...menmen, har ju varit ganska duktiga an sa lange...far se hur lange det haller i sig!!! Jajussd, har jag berattat att vi har en is-platt, pa baksidan av huset....som ni vet e ju den har familjen helgalna i hockey, sa for att ungarna ska kunna aka skridskor nar dom vill under vintern sa har vi en skridskobana i tradgarden.... (?)..! E val inte megastor, men anda..ska ta kort pa den ngn dag sa ni far se!

Sa jakla knasigt att det snart e jul bara....! Man blir helt knasig av att tanka pa hur fort allt gar..gaaaaaaaaaaah! Menmen....!

Maste nanna !

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: ems

jisses nu e dom ju pavag...Kramar

2006-12-06 @ 11:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0