Sangen kallar!

Nu jaklar e d dags for mig att sova. Har kollat pa Veronica Mars.....I LOVE IT! Det sags att tredje sasongen inte e sa bra. Dom har bytt kanal, a d tyckte man att man behovde andra pa en del grejjer! Varfor andra pa ngt som e bra!!! (???)..! Jaja, nog tjatat fran mig...eller natt! Hyrt 'Love Actually' till imorgonkvall...var ett tag sen jag sag den faktiskt!

A innan jag glommer bort sa vill jag rada alla att ga a se 'The Holiday'...den med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law a Jack Black! Den var sa otroligt go'! A sa skadar det ju inte att man far sitta a 'glo' pa hetingen Jude Law!!! :D
Min kara kompis Jemma sa sa har efter filmen (notera att Jemma haft lite killtrubbel pa senaste tiden)
J-Oh, I wish I could meet a guy like Jude Law...
S-Are you for real?
J-Yeah, I'm sure he's like the nicest person ever.
S-Umh, well I hate to break it to you, but he isn't all that sweet..or should I say he is too sweet!
J-What do you mean?
S-Well, let's say that he's got a thing for nanny's, so you've got the right job! ;)
J-No way!
S-Yeah! Well, atleast he's hot :D

Ja, vad ska man saga....antingen sa hanger inte Jemma m i Hollywoodskvallret, eller sa kollar jag pa for mkt tv/laser for manga skvallertidningar...hmmmm! Kanske lite av bada :D

Jo visstja Carro, granen e riktig...vet inte riktigt vad dom 'matar' dom m ;) Men d e klart, dom maste val vara ganska tata eftersom dom satter upp dom redan efter Thanksgiving....owell, vad vet jag!

Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0