Sno till Advent!

Jajjeman, vi har haft snostorm...aven fast jag inte tyckte att det var sa mkt att skryta om...sa farligt var det inte!
Men jag maste ju saga att dom e ganska daliga pa att ploga...jissesja!
E lite sma sne over att jag inte kom ivag till Albany!!! Ville ju verkligen dit a traffa Paula..!!! SERIOST!!!

Jaja, det e som d e...man kan inte styra over Moder Natur!

Jag tror att Kyle har fattat att jag inte kommer stanna hur lange som helst! Nar jag sa till hnm att jag skulle aka bort sa sa han att det fick jag ju inte alls gora....a aven fast jag sa att det bara var over helgen sa vart han lite putt. Sa han blev ju glad over att jag inte kunde fara ivag! Jobbade ju inte idag...MEN barnen hade ledigt fran skolan for att det snoade....sa jag tyckte att det kanske blev for mkt for Jim att ha barnen en hel dag, sa nar Jemma ringde a sa att hon skulle pa bio m Ross, da gick jag upp a fragade om han ville att jag skulle ta med mig barnen pa bio. Det tyckte han var jattesnallt gjort av mig. Sa vi hoppade in i bilen vid 12.30 hamtade Amy hos en kompis a sen bar det av till The Glen. Vi sag 'Happy Feet'.......hur bra som helst...'I like big tails and I cannot lie'....hahaha! Iaf, se den om ni far chansen! Efter det sa lamnade jag Ali pa acting a sa for vi hem, Kyle fick hoppa over till Jim's bil for dom skulle ivag pa hockeytraning....! Jag a Amy gick in a drack varm choklad a te :D Iaf sa fick Jim barnledigt mellan 12.30 a 15.50...det var val ganska snallt av mig.....*ler stort*..!
Sen nar dom kom hem fr hockeyn sa var det ju meningen att jag skulle vara ledig, men da ringde Kirsten a sa att det blast om kull ett trad rakt pa deras garage a hon trodde det skulle bli mer skada om dom lat det ligga kvar, sa Jim fragade om jag kunde se till ungarna en timme till......sure thing! Jag lekte mest med hunden medans han var borta....men sen nar han inte kommit hem vid 18.30 sa tankte jag att ungarna la ju kaka....haha...sa jag fixade lite middag till dom.....I'm way too nice...hahaha! Han kom hem precis nar dom borjat ata....han tyckte att jag varit saaaaaa snall sa...!!! Sen duschade jag a drog till Lina for att kaka lite tacos..!
Hennes vardmamma undrade vad vi skulle sysselsatta oss med under kvallen...nja, vi hade val tankt hanga dar..vadada? Hon ba' - men ni e ju alla i 20-ars aldern varfor kilar ni inte ut! Na d e for jobbigt! Hahaha...! Hon ba'- nar jag var i er alder sa skulle d aldrig falla mig in a stanna hemma en fredagskvall nar jag va ledig, speciellt inte nar ni bor sa nara en stor stad! Hahaha....men inte vi heller...naenae..haha! Det e inte sommar langre...hahaha...WE SUCK!!!!

Nae, nu ska jag lasa ett kapitel a sen ska jag sussa.....jajjeman....maste bara motsta frestelsen att sla pa tv:n.....hmmmm..!!!!
Owell!

Kramar till alla.

Kommentarer
Postat av: carro

å va snäll du är :) . alla plusspoäng till dig !

2006-12-02 @ 09:31:25
URL: http://www.laveya.bogg.se
Postat av: Storesyster

Skicka hit snön! Älskar dig!

2006-12-02 @ 10:42:01
Postat av: Lillesyster

Jag viiiisste att det var du som hade tagit all snp 'ajabaja' ;p.....thought u might like that movie =)
Kramar

2006-12-02 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0