STOP IT!!!

Mitt hjarta o min hjarna kan inte komma overrens om vad dom vill!!! Jag onskar att ngn skulle kunna beratta for mig vad jag ska gora!
Idag nar Jen hade kommit hem sa satt vi i soffan i lekrummet o kollade pa ungarna, satt o smapratade lite! Jag berattade att min mor a 2 syskon var pa vag till Holland for att hamta lillesyster....etcetc, O da sa hon att om jag ville stanna sa vill dom garna att jag ska stanna i deras familj! They really want me here and they would be happy if I stayed in their family!!!
Gaaaaaah! Jag kanner mig verkligen stressad av det har! O inte kan min kropp bestamma sig for den vill heller....! Ena dagen vill hjartat stanna men da vill hjarnan aka tillbaks till Sverige for att fortsatta mitt liv....sen ngn dag efter sa e d helt tvartom.....o sa haller det pa! O sa blir det ju inte enklare av att dom vill att jag ska stanna....pa ngt satt e ju det skont att veta att man e uppskattad....o det e klart att det skulle kannas svart om dom inte skulle vilja att jag stannade kvar!!! Dom tycker att jag ska skaffa pojkvan har oxa.....alla medel e tillatna...hahaha! Och lang ska han va sager Amy, for man kan ju inte gifta sig med ngn som e kortare an en sj....pappor maste vara langre!
 
E sa jakla trott, men forhoppningsvis far jag sova ut imorrn, borjar inte forrens 17.00 imorrn o an har inte Lina hort av sig. O hor hon inte av sig innan jag gar o lagger mig sa antar jag att vi inte ska ut o ga pa morgonen....toppen sager jag :D Men da far jag banne mig ga ut nar jag vaknar!!!

I think your people want something.......MEEEEEEEEE!!!!! (hahaha, I just love Happy Feet)..!!!

I need to sleep!

Keep Loving <3

Kommentarer
Postat av: carro

följ HJÄRTAT !

2006-12-07 @ 11:18:29
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0