Utmaning

Utmaningen går ut på att skriva upp allt jag gjort idag;

-vaknat klockan 06.15 for att komma pa att jag inte alls behovde ga upp...sovmorgon...vande mig o somnade om.

-vaknade klockan 10 o slog pa teven o laptopen

-10.45 kilade jag upp och hamtade ett apple o en banan

-tillbringade storre delen av dagen i sangen med teve o laptop som sallskap

-vid 13-tiden gick jag upp o kakade 2 mackor, en m kalkon o en m salami

-gick ner o satte pa mig termounderstall a tackklader o tog sen Murphy pa en 20 minuters promenix

-satte mig an en ggn i sangen, men bara i ca 10 minuter, for sen bestamde jag m Lina att vi skulle ut o ga.

-var ute o gick m Lina i ungefar 1.5 timme, vart endel snack oxa

-kom hem och sag 6 barn ist for 3 pa isen :)

-laste tidningen medans jag vantade pa barnen

-gjorde choklad at 4 av barnen

-kakade middag m Amy o Kyle

-gjorde laxor m Kyle

-gjorde papperflygplan m Amy o Kyle

-laste m Amy o sa sen go'natt till henne

-laste m Kyle

-ska snart trana glosor m Ali o sen folja m henne upp.

Det var min dag...skriv garna o beratta om eran!!! I know parts of my family had a very pleasant day :D

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0