Då prövar vi igen då....!

Igår när jag kom hem från gymmet(...jajjemän, ni hörde rätt, vi gymmade igår), så kände jag mig väldigt pigg så jag satte mig här och skrev, och skrev, och skrev....! MEN sen när jag skulle 'publicera' inlägget så blev det error.oj så glad jag blev...eller inte! Men nu gör jag ett nytt försök iaf!

Igår hade jag båda barnen hemma..idag är det bara Clay hemma, han har typ solsting..inte så skojigt! Menmen, det blir nog bra ska ni se! Just nu sitter han och kollar på 'Pirates of the Caribbean'..han måste ju se den första så vi kan gå och se den andra...nog för att jag har sett den redan..menmen! Så det vart ganska lugnt igår...lämnade Caroline hos farmor så att hon fick bada lite....hon kom inte hem förrens på eftermiddagen, vilket var skönt iom att Clay behövde sova!
Sen när jag slutade så begav vi oss till gymmet...hahaha...ojoj vad det kommer att göra ont imorgon..hhahaha...hittade en maskin som jag blev helt förälskad i...hahaha...den tar itu med mina 'love handles'.....men snacka om att jag kommer att få träningsvärk! O well, vad gör man inte!
Vi blev minsann uppraggade på gymmet oxå..hahaha...svettiga å mysiga som vi var..hahaha...men vi får se hur det blir med det...inte min typ riktigt, men det är ju alltid skoj att lära känna lite lokala människor oxå!

Fredagen gick bra, hittade både dit och hem :) YAY ME!  Satt barnvakt åt 3 barn, 2 pojkar och 1 tjej...! Tjänade $40 på typ 3 timmar....quite allright! Kom hem vid midnatt så det var inte så farligt!

I lördags så tog jag mig en promenad hem till Jemma vid 10.30, tog mig ungefär 20 minuter, vilket inte är så farligt! Vid 11.30 stog Jemma, Ross (grabben hon ser till), och jag i kö utanför poolen, och iom att vi var där när dom öppnade så trodde vi att vi skulle få en plats i skuggan....trodde vi ja! Alltså INTE! Jaja, vi bänkade oss i solen (hade vi ngt val?)...vart många dopp i poolen kan jag lova..! Fanns 'bara' 2 badvakter "värda" att spana på....och vi spanade...hahaha..närå, så farligt var det inte, men alltid trevligt med fin utsikt! ;) Efter ungefär 3.5 timmar kom Ross mamma, och vi bestämde oss då för att åka och shoppa..yes! Men när vi kom dit hade vi så klart gömt bort vad vi skulle ha så vi käkade på 'Pizza Hut' ist! HAHA! Sen fick jag lov att visa Jemma vart man kunde hyra film...stackars sate, har varit här i 2 månader och har inte vetat var man kan hyra film (Emma förstår...it's a religion!)!!! Hyrde iaf 3 filmer som vi skulle sprida ut på 2-3 dagar...jomentjenaellerhur! Alla andra jobbade, så vi började kolla på en film, som blev 2 filmer och till slut så sågvi den tredje oxå...hahaha..o well! Ni måste se 'The Notebook'....så bra! Iaf, det var det enda vi gjorde på lördagen....vi försökte intensivt att hitta ngt annat göra, men ikke!

I söndags gjorde jag inte så mkt, ducshade, vilade, läste, var ute m hundarna..etc. Sen på kvällen åkte jag till Evanston med Jemma, Fatma, Maren och Sarah....shoppade lite, snackade en massa skit :), käkade...sen träffade vi Josefine och Lina...trevligt var det oxå! Men iom att det var söndag och alla skulle jobba da'n efter så blev det en tidig kväll...o well...jag å Jemma han förbi 'BlockBuster' innan vi kom hem, Jemma behövde en ny film (do I smell an addiction...?) Haahhaha...!

Jajaj, that's that for now!

Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

vet inte vad som e mest chockande, att ni faktiskt kom ivag till gymmet lr att hon har varit dar i 2 manader utan att ha kunnat hyra film, almost got an heart attack there, it is truly a religion =)....ska snart kila ivag till stranden, hahaha du ska bara se mitt ansikte har fasen passerat tomat stadiet tror jag haha =).....i helgen blir d haag och sen utgang med frida och zandra, skojskoj!
Miss you!

2006-07-19 @ 12:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0