Hallå i stugan!

Fest igår....hehehe...men inte vart jag fuller heller :) D vart så mkt mat så alkoholen försvann lixom...jajaja...spela roll...kul va're iaf!!! Det slutade med att vi var 4 svenskar, 2 tyskar och en fr Australien...andra tjejen fr Australien (Jemma), kunde inte komma...skulle till sin familjs 'Lake House' den har helgen (till onsdag)....4th July ni vet....jaja....tråkigt var det, men kul hade vi...hon får helt enkelt vara med nästa ggn! Ska försöka fixa in ett kort på mig och Vodka flaskan...hehehe! Massa kort tar dom hela tiden mina au-pair vänner...hihi...speciellt tyskarna...(turister....!).
En cool grej (jaja, jag tycker d iaf), var att vi e tre st m samma tatuering...eee...coolt eller vad..! Jag, Lina och Isabell....lagomt coolt tycker jag, iom att jag trodde att jag var ensammast i Världen med den tatueringen...jajaja....hahaha!

Soft vecka att se framemot iaf...pappan och barnen åkte till 'farfars' lake house idag och kommer inte hem förrens på fredag!...På FREDAG!!! shitpommesfrites....d blir jag å hundarna....å mamman förstås, men hon jobbar jue!

Och nej Carro, har delas det inte :/ Han e min, och bara min! Jag e inte så mkt för 'öppna' förhållanden!!! Men om du skulle känna att du behöver låna honom, så ska vi nog kunna lösa det på ngt sätt ;)

Har varit å shoppat idag..jag, min värdmamma och Josefine...! Ascoolt..fanns så mkt! Menmen, jag kunde hejda mig...blev ett par mysbyxor (bruna som slutar under knät), och en brun stickad tröja fr DKNY, och så blev det ett ljusbrunt skärp....å så fint! Hittade en ursnygg svart väska på Guess...men kunde inte bestämma mig, å vi orkade inte gå tillbax sen!! Nästa ggn kanske!!!


Kommentarer
Postat av: carro

haha, de va ju fan ascoolt att ni har samma tatueringar ju ! vilket sammaträffade! på samma plats ockås eller visade du upp DIN ?? :) ( för det är väl den down there? ). minns inte vilket djur de va ? var de djur ? hmm .
nej robbie vill jag inte dela, du får han! han e farlig . jag tror han e elak mot brudar!

2006-07-03 @ 11:08:31
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: Lillesyster

Va skoj att du har traffat lite nytt folk =) verkar ha hamnat hos en valdigt soft familj oxa, ledig tills fredag? Inte helt fel =)....Tror att din man fortfarande e i Sverige, ska jag haffa han och gomma han tills du kommer hem...?...;p
Moah

2006-07-03 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0