Hmmm..

Hade en lång dag igår...!
Efter att ha haft ett fullspäckat schema torsdageftermiddag-tisdagmorgon så var tisdag eftermiddag och gårdagen väldigt lugna! Vart mycket tid över till att tänka! Vart mycket tankar på Sverige och på alla er där hemma...svårt! Nog för att jag vet att ni finns kvar, så kändes det ändå jobbigt..lixom, jag är här och ni är där!
Pratade med Therese, Paula och Emma på MSN igår...uuuuurkul!

Therese för att jag saknar henne så otroligt mycket och vi hade så jäkulens skoj innan jag åkte :) Min länk till mitt 'gamla' liv...jobb & privat..hehehe! Hoppas att det blir fler disskutioner..oftare!!!
Paula för att hon är nog den som förstår mest hur jag känner mig just nu! Kanske för att vi kom hit tillsammans...men med oturen att hamna en bit ifrån varann!!! Fatta att vi fann varann direkt...helt galet...! Fan va det skulle ha varit lättare om vi var liiiite närmare varann! Jaja, vi få helt enkelt planera ngt...Saknar dig!
Emma för att hon är min enda lillesyster.....(nog för att Jenny e kortare ;)), gör samma sak som jag, men i Hollandet...she went back to the crime scene :). Som alla vet så bråkar vi konstant, MEN kan ändå inte göra något utan varandra...därför kan man ju undra vad vi gör på varsin sida av atlanten!!! (?).

Och så klart min lillestoresyster...som aldrig kan vara inne på MSN samtidigt som mig :/ Men Thank God for Lunarstorm :) Lite kontakt iaf :)
Saknar hela min familj...och allt som hör till, men vad som får mig på gott humör är all kontakt jag kan ha med er ändå...genom internet, telefon, post...etcetc! Det gör det mycket enklare måste jag säga!

Ikväll ska jag iväg och träna med Jemma...nu jäklar är det början till slutet :) Närå, det ska bli skönt att komma igång, få något att syssla med!

Stinker i hela källaren...dom har haft vattenläcka, så idag har en polsk man varit här och rivit ut mattan...väggen...allt...så nu väntar vi bara på att försäkringsbolaget ska skicka hit någon att kolla på skadorna....yadiyadiya....! Hoppas det går fort (yeah right), för det stinker apa.....bläeh!

Nästa år ska jag oxå åka till sommarlandet med smådjälarna...HAHA :)

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Vill bara att du ska veta hur otroligt mkt du betyder for mej och hur mycket jag alskar dej =)...och lugn bara lugn vi kommer ha gott om tid att....hrmmmm...argumentera =) nar vi ses igen,maybe sooner than you think =)...och nasta ar e d du jag smadjavlarna och leksands sommarland som galler sen e det semester for oss med mucho coktails =) och lekker dingen! wohooooo! go us!
Miss you!

2006-07-06 @ 23:07:09
Postat av: Storesyster

Em är inte längre än mig ... dumma dig !!! ok ... kanske 1 cm då .... !!! Ja vill oxå åka till sommarland nästa år !!! O så tänker jag följa med på semestern o dricka drinkar även om jag inte får !!! Så dä så !!!! Miss you! Puss

2006-07-07 @ 15:39:23
Postat av: paula

Men herregud vad du ar sot!! saknar ju dig med saklart! kanske man kan byta familj och komma lite narmre ;) Fatta, alla vi 3 svenskar som var pa skolan samtidigt har hamnat i lite lustiga familjer, Du bytte, Amanda-sofia (hehehe) funderar pa det och likasa jag... jag ar nog dock lite for lat tror jag :P och just nu flyter det ju som pa (kan ju bero pa att jag vart ledig en vecka ;)) Men det ar bara du som kan bestamma om det kanns ratt eller inte! Jag vet precis hur du har det sitter i samma sits men som sagt Helvete heller att man ska till a ge upp nu ;) ansokte for fan langrw tid an ja vart har :P tanker pa dig! Aker upp till stugan nu men ater igen pa sondag eller mandag! Du har fortfarande inte mailat ditt telenummer!! tusen kramar!! //paula

2006-07-07 @ 19:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0