Pissed off!!!

Jisses asså, Sverige måste ju vara det mest trögtänkta landet.....EVER!!! Iaf delar av det...typ VHS och sånna grejjer!!!!! Nu har dom kommit fram till att det kanske är värt lite mer att ha pluggat utomlands...nähä!! Jisses!!!! Jag har knappast ord för eländet! För min skull gör det väl inte så jättemycket...nu! Kanske känner lite så att hade dom inte hållit på å bråkat så jäkla mycket så hade jag redan pluggat 2 år....ni fattar! Men iaf, är på något sätt glad över att det inte är så, då hade jag inte varit här nu och det är nog något som jag hade ångrat...!
Jag tänker i första hand på min bäbissyster! Som har fått reda på det nu att hon faktiskt HAR kommit in på sin lärarlinje (OMG WTF).....NU...hallå, hon är i Holland och jobbar och kan behöva lite framförhållning (e d ens ett ord?).....lixom hallå, Lund är kanske inte den enklaste staden att få boende....JISSES!!!

Varför blir man ens förvånad! Det är Sverige vi pratar om...kommer det någonsin att förändras...tror inte det va'!!! Jeetje!

Själv har jag ett dilemma efter dessa 'nyheter'! Jag vill ju plugga...men ska jag då börja nästa höst (?)...vet lixom inte...vill ju åka till Australien dec-jan 07-08.....vi får se....har ju typ ett år på mig att bestämma hur jag ska göra!!!!

Jajaja! Augusti imorgon....Hur fort får det gå egentligen!!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, vet du vad, plugga hinner man gora sen! jag tycker att du ska ta och resa och gora bort sant som du vill innan for annars blire mest bara stress och hemskt. Du kan resa med mig ;) ingen annan verkar kunna eller vilja det! *snyft* jag har en plan om att dra thailand, australien, indien och lite allt mojligt vintern/varen 07 haka pa ;)
Fatta, nu har vi vart har nastan ralange ju! :P
men nar ska vi dra NY, dags att bestamma sig?
kraaaam!!

2006-07-31 @ 17:35:33
Postat av: Lillesyster

mm kan ju saga att det e aningens aningens irriterande, akte ju lixom hit bara for att jag inte kom in pa min linje, you know me I lik to study =) geek, oh yeah baby the one and only! haha....har precis tittat pa vara 'man'...dus, the fast and the furious =D...men vafan borjar gilla din man mer nu haha menmen jag star mitt kast! har skrivit till vhs igen nu och forklarat laget sa jag far se vad dom ska gora med det,har sagt att jag vill ha min plats kvar men att jag ska borja senare, aja they better make it right this time! Idiots!
Miss you!
Love

2006-07-31 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0