Trött i ögat..

Väldigt trött....faktiskt otroligt trött. Har ju börjat jobba på riktigt nu...men jag kan ju inte säga att jag går upp svintidigt för det..06.45...men jag kör bil typ hela dagarna, vilket iofs e ganska skojigt, men det har varit sånt tråkigt väder.....jisses alltså..mitten av juli och vi har knappast haft ngn sommar alls!!! Sover typ hela tiden...hahaha..lol!

Samtidigt som jag tänker på om det här verkligen är rätt grej för mig, men jag har ju snart varit här i 2 månader (på måndag), så det är ju bara 10 månader kvar.....ni fattar! Ungarna är Världens gulligaste...jag och sonen har verkligen fått kontakt :) Idag frågade han mig hur länge jag skulle stanna, då sa jag att jag inte visste det iom att jag bara har varit hos dom 3 veckor, men att jag skulle stanna i ett år iaf. Då sa han att han ville att jag skulle stanna iaf i 2 år (cute!). Han har även flätat en ring till mig idag :) Adorable! Känns ju bra att jag har bra kontakt med barnen, det gör ju det hela mkt enklare...dom är ju lixom i en ålder där dom gör stor skillnad på saker dom tycker om och saker dom INTE tycker om!

Jag antar att det blir enklare när vi får in lite rutin, speciellt till hösten när dom börjar i skolan, och när jag börjar i skolan, så man får lite andra saker att tänka på och syssla med framför allt! Fick veta av en tjej i området att när hon åker hem i höst kommer hennes familj att få en svensk au-pair....det kan ju vara skojigt...en som bor lite närmare lixom...dom andra svenskarna bor ju ändå minst 20 minuter bort...!

Ja jussd...måste nog säga att det finns endel söta pojkar i det här landet ;) På barnens 'summer camp'..hehehe..Jag är ju dit 3 ggr om dagen, varav en av ggn så måste jag följa med Caroline till lunchstället....hehehe...kan ju säga att dom iaf 3-4 söta ledare...hehehe...*spana*...men det är väl klart att jag mer än gärna följer med henne till sitt bord...tjoho! Well.....har ju lite att spana på nu iaf...!

Och idag mina damer och herrar så ska jag och Jemma bege oss till gymmet...hahaha, är det sagt iaf, men det är klart, vi vet ju inte om det kommer att hända, men iaf, vi har iaf planer på det :)
Men jag har iaf sprungit på bandet idag och steppat lite på steppmaskinen :) Har även planer på att göra det imorgon bitti!!!

GRATTIS TILL MIN LILLASYSTER SOM FYLLER 20 IDAG!!!!!
(eran tid inte min, här är klockan 19.29 och det är fortfarande onsdag)

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

told you so, cute guys are everywhere u just gotta look a little =)....YAAAAAAAY me some fyller 20! =D
Kramar

2006-07-13 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0