allrigthy then...

...jorå Carro, du e nog nära sannigen, men d ngt jag har valt att just för tillfället att INTE blogga om...kanske aldrig kommer att göra det..man vet aldrig!

Söndag = ledig dag! har väl inte gjort så speciellt mkt egentligen..varit ute och gått, försökt förstå mig på området....å d gick bra :)

Var ner till Centrum och köpte en pincett idag (hade hunnit bli väldigt buskigt runt ögonen)..sen när jag kommit hem och noppat brynen så kom jag på att min jag har börjat lägga MIN pincett (den borttappade) i sminkväskan..så jag kollade...å visst låg den där.....Way to go Sara! Men vafajsiken, 2 pincetter e väl bra att ha...eller?

Imorgon e d måndag igen, vilket betyder att jag har varit i Amerikat i 2 veckor :) helt kanongalet! Jag förstår lixom knappast att jag är här....heeeeeeeeeelgalet!

Barnen vänjer sig mer och mer med mig :) Nice...we kinda like that :) Imorgon blire zoo igen, d e typ ngt som dom gör en ggn i veckan....kulkul...kolla på flamingos å sånt..å megaSTORA alligatorer :) D ligger inte så långt härifrån...ngr minuter typ!

Imorgon e d första morgonen utan morgonnannyn (har jag varit bortskämd lr vad?)..så nu blire ännu mer full rulle på morgonen....som tur e har vi fortfarande eftermiddagsnannyn kvar (lucky me!)!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med zoo, fast kanske inte hela tiden ... Du kommer ivf att vara expert på konstiga djur när du kommer hem! Du hittade hem efter du hade utforskat omgivningen... lite imponerad;)! Finns det något kul i närheten då? Som du kan pyssla med när du inte jobbar? Kram

2006-06-06 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0