Fiiiiiint väder igen :) I like!

Gäääääsp.....e lite trött, men klockan e ju bara 19.15.....å då kan man inte sova....vaknar så tidigt då :)

Ooookej, ska försöka förklara hur det ser ut här där jag är just nu.....:)
Usch va svårt, jag vet lixom inte var jag ska börja....okej, bor i ett ganska stort hus, lr ja det e väl ganska normal stort skulle jag tro! 5 sovrum, 3 badrum, kök, hall m. matsal, teverum, lekrum, garage, trädgård m. jättestor inbyggd öppenspis (?), spisplattor(gasol), handfat, grill + en gasolgrill på sidan.....typ..jag vet lixom inte riktigt e inte så insatt ): (vet att det kanske inte e så rolig beskrivning, menmen). 2 bilar, 1 Lexus stadsjeep (not so special, typ varannan människa här har en Lexus), och en Honda minibuss (tror att d e en Honda iaf).

Har egentligen inte så mkt att berätta om stället, har ju bara varit här i en vecka....men det verkar bra, det finns endel aupairer här, ska ta mig i kragen å ringa dom, blir kul att träffa lite mer folk :)
Var till NYC förra veckan.....sååååå coolt! Det var så otroligt häftigt, men jag måste åka dit igen, vi hade inte så mkt tid på oss där å d fanns ju så mkt att se :) Lagomt häftigt att va uppe i 'Empire State Building'.....coolt!

Fortfarande krassligt här....krakkel å rinnbajs....not so much fun, nå jäkla virus som drar runt....inte så mkt att göra åt dock.....tar typ 10 dagar innan det försvinner..skoj va??? Eller inte!

Fatta va sjukt att jag e här....lixom hallllllllå :) Det känns bra *stort leende*....Snart ska jag börja gymma oxå (yeah right), men först måste barnen bli friskare....sen så..hahahaha!!!!

Och så har jag typ bestämt mig för att inte gå ngn kurs när jag är här...tänkte att jag skulle åka på en Trek America resa ist...då e man borta en vecka och reser runt och har ngr kurser samtidigt (tror jag), låter skoj iaf...får se vart jag åker....hade ngr tjejer här som skulle till Florida... men det finns typ 20 olika destinationer att välja på, så vi får se......time will tell!!!

Fortfarande en aningens frustrerad, vet inte varför egentligen (jo, jag vet varför men det tänker jag inte skriva om), men det går väl över...kan man hoppas iaf!


Love


Kommentarer
Postat av: carro

sexuellt frustrerad ? :)

2006-06-02 @ 14:14:24
URL: http://www-laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0