Första bloggen från Chicago...!

Jahaja, då var man här då! Känns bra än så länge..men jag har ju inte varit här så länge än heller!

Allt här är mycket mer Amerikanskt....svårt att förklara vad jag menar, men om ni skulle vara här så skulle ni förstå precis vad jag menar!
Det kommer nog att bli bra här, bara jag hittar på något att sysselsätta mig med under dagarna när barnen inte är hemma! Men jag antar att det finns fler au-pairer i området som har barn som går i skolan om dagarna...typ! Har ett springband och en steppmaskin här hemma så jag kan ju uppehålla mig med det i brist på annat att göra :) I'll have a nice ass, if that's the case ")
Jag kommer att köra runt i en Volvo....rigth!
Precis i anknytning till 'våran' gård på baksidan ligger det en golfbana....så man kanske inte vill ligga där och sola....hehe!

Jaja, har inte så mycket mer att säga just nu....för mycket intryck helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Paula

Jassa sa de e mer amerikanskt dar an dar du kom ifran ;) tror jag de! :P i californien finns det ju bara en massa fjollor som kakar sallad och motionerar hela tiden (vadda forutfattade meningar)
Jag hoppas att du fortsatter trivas med den nya familjen!
och najjs att fa kora en volvo!

2006-06-28 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0