Gaaaaah...!

OMG!!!!
Min nuvarande värdmamma börjar gå mig på nerverna...! Hon tycker typ att det e mest synd om dom iom att dom e kunderna....eeee! (?) Vad e vi då...nog för att vi kommer hit för att jobba, men vi har väl oxå betalat för att komma hit så vi e väl oxå kunder....eller!!!????!!!????

Hoppas att det blir bättre hos den nya familjen! Nog för att barnen här e urgoa, men mamman hon e väldans självgod! Tycker typ att det bara e mitt fel att det här inte funkade!!!! Vafan, nu ska jag inte sitta här och snacka skit om andra...det funkade inte mellan oss och så är det! Let's leave it like that!

E iaf ledig hela helgen, jobbar bara 3 timmar imorgon...egentligen bara 2, men har lite grejjer som ska fixas! Jussd, frågade henne om när jag skulle få min lön för den här veckan, idag eller imorgonbitti (?), hon ba' ö måste du ha den ikväll? näej, jag bara undrade! okej, men du får den imorgon, men nästa ggn (nu blir d ju ingen nästa ggn), kan du ju säga till lite tidigare.....WHAT??? Får ju alltid pengar i slutet av veckan....har hon blivit senil eller...hon trodde kanske att jag skulle jobba gratis den här veckan! (?)

På måndag bär det av! Fast jag måste nog ta tåget till flygplatsen iom att hon kanske inte orkar skjutsa mig....FINE!!! Men förra veckan skulle vi minsann skjutsa ngn dit, med barnen mitt när det var läggdags!!! Jag fattar ingenting! Kanske e bäst att jag tar tåget för då kan jag flyga när jag vill!!! Jaja, vi får se, ska prata med min nya RM imorgon!

Ibland kan jag undra om jag bara tog den här nya familjen bara så att jag kunde komma ifrån den här lite fortare (även fast det bara gällde en vecka)...hoppas att det inte är så! Hoppashoppashoppashoppashoppas att det kommer att funka!!!


Kommentarer
Postat av: fia

hej sara! vad kul att du har fatt en annan familj! nu kommer du ju narmare oss oxa! later bra. vi far helt enkelt utforska californien under var sista manad!! nu kan vi ju ses i new york nan helg allihopa. o ga pa mamma mia kanskse? eller nan annan. tycker jag later kanon! ska sova nu! ha det gott! o lycka till! kram

2006-06-23 @ 06:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0