Hundbajs på mattan...

...jajjemän....idag bestämde sig Donne (donny), för att göra av sig lite på heltäckningsmattan...YAY! Menmen, ingen större fara, för det första så var det inte mycket och för det andra så ska mattan ut!

Summary: Jag är i USA och jobbar som au pair...jag torkar upp hundbajs...what's wrong with that equation??

Blir iallafall MEGAGLAD av alla kommentarer :) Love Ya all!

Var ut på äventyr med Jemma (Australien) och Lina (Sverige), igår...trevliga människor det där :) Båda ska vara kvar till nästa maj, åker hem typ 2 veckor innan mig! Jag och Jemma ska börja gymma tillsammans...hahaha..jojo, vi får se hur det blir med det ;)
Our bods are gonna be megahot before we go back! Hahaha, we wish!

Har fått en massa e-mail från andra au-pairer oxå, men jag tror att jag har hittat mitt 'gäng'! Jaja, det skadar ju aldrig att träffa dom andra...kanske hittar min bästaste vän i någon av dom ;) Om inte annat så kan man ju alltid fixa gratis sovplats om man ngn gång skulle åka till Mexico, Panama...you get it!

Jaja, nu ska jag gå upp och borsta håret!


Kommentarer
Postat av: fia

hej sara! du verkar ju ha det kanon nu! vad bra att du kom till en bra familj till slut! hoppas att helgen ar bra!! vi hors!! kramar fia

2006-07-01 @ 19:10:22
Postat av: carro

kul att du hittat ditt "gäng" :)
njut av tiden e i USA! kram

2006-07-02 @ 07:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0