KAAAASSSSSST!!!!

Lagomt kass premiär av Sverige......0-0!!!! jajaja..man kan ju bara hoppas att det blir bättre :)

Haft 2-års kalas idag....d va lagomt fullt upp :)  3 tårtor (duuuh, trillingar)...mumma va d iaf :) Massa barn å bekanta...fler blir d imorrn, men då e jag inte hemma...!

Har fortfarande inte sett filmen..ooooouuups! men vi ska göra ett försök till ikväll :) Va å käkade middag igår på Apple Bee's (tror jag att d var....) fatta hur mkt mat man får...jäkulens....men dock kunde vi inte hoppa över efterrätt...BROWNIES....yum...fast d var inte ett självklart val...d fanns mkt mumma där :) Men man får passa sig :) fast iofs, jag spenderar ju dagarna m att springa efter vilddjuren....hehehe!

Näe... nu ska jag ta en liten promenad tror jag ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0