Såååå.....

vi vann....hehe! Det var väl för härligt :)
Men jag måste ju erkänna att jag inte har någon VM-känsla...kan kanske bero på att jag sitter i Californien...hmmm...maybe... :) Dom e inte så mkt för fotboll här, finns så mkt annat skoj...basket, football, softball.....ni fattar... :)

Annars då...hmm...vet fortfarande inte vad jag ska göra (?) Men vi ska ha 'familjemöte' imorgon...inget speciellt med det egentligen, men det ger mig ju en chans att säga vad jag tycker...... å dom kan säga va dom tycker....! E så jäkla kluven..! Vet lixom inte vad jag vill...asså chansar jag å säger att jag vill ha en ny familj så e d ju inte säkert att jag får en ny familj (dom växer ju inte på träd)...å får jag ingen ny familj så e d bara att bege sig hem till Svealand igen....!!! Nog för att det skulle va trevligt att se männsikorna igen, men jag e inte redo för att åka hem än.....Jag tycker om att vara här! Och sen så har jag ju faktiskt inte varit här så länge än (3 veckor hos familjen imorgon)....då e frågan; ska jag stanna längre för att se om det blir bättre? Isf, hur länge ska man stanna? När vet man att enough is enough??? E ju ledig hela helgen så jag kanske mår bättre efter det, men det e ju imorgon vi ska ha 'mötet'!

Nu börjar d bli lite varmare, så jag måste iväg å shoppa lite....najs!!!! Har varit skitkallt hela veckan, helkonstigt! Menmen, snart blire varmare...vi har tur som bor uppe på en kulle för det 'blåser' nästan alltid hos oss, så d blir aldrig odrägligt varmt....fast d förstås, det kanske d blir när det blir riktig sommar..vad vet jag :)

Jaja, vi får se vad som blir sagt imorgon....blir nog bra det oxå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0