Sista bloggen från Californien...

So that's it :)
Imorgon bär det av till Chicago...spännande! Vi får se hur det blir, menmen, det löser sig nog!
Imorgon vid den här tiden är jag framme i Chicago! Men det låter på dom flesta att det är en riktigt rolig stad, inte så rolig vinter dock....men då kan man shoppa säger dom som vet ;)

Var till Six Flags Water World idag....kulkul, men det blev lite mkt folk, så vi åkte till ett köpcentrum och kikade lite, men blev ganska trötta på det oxå (var in på H&M dock)...åkte hem till Becca så att jag skulle hinna se trillingarna, som hon ser efter, innan jag åker! Badade lite i deras pool....cool pool! Sen gick vi på bio...såg 'Click'.........började väldigt dåligt...whattheheckisthis?!?..men den blev faktiskt riktigt bra, and it had a point!
Jaja, det var min dag i det stora hela....e lite hyper just nu...åt lite väl många skittles och så drack jag en Red Bull (har inte druckit det sen jag åkte från Sverige).....badbad!!!

Iaf, vi hörs när jag kommer till Chicago.....

Kommentarer
Postat av: david

hoppas det blir bättre i chicago...det är ju usa det med och det kan ju inte vara fel/kram

2006-06-26 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0