Uppdatering...

...igen..:)
Har fått kontakt med en familj i Glenview, IL....typ 30 min från Chicago, så vi får se :) Tvillingar på 8.5 år, en pojke och en flicka! Har inte fått så mkt info än, menmen..! Vi får se hur dom verkar när man pratar med dom....isf så blev det östkusten iaf :) men jag tycker ju om Californien.. :) hahaha! Känns bättre nu när man har fått lite mer information, inte för att jag har fått så mkt än!!! men iaf!

Du har nog rätt Paula, man borde försöka vidare...vi får se hur det här blir :) Kommer närmare dig iaf...inte jättenära men närmare än Californien iaf :)

Imorgon jobbar jag mellan 7-9..superskönt! Sen ska jag och Rebecca spendera dagen utan barn...wooooaaaaaw! Och hela helgen blir barnfri oxå :) I like! Har lite grejjer som jag måste fixa iofs, men inget grovgöra....slapphelg!!!

Har shoppat idag... :) En klänning, supersöt...trodde aldrig att den skulle passa mig, men min värdmamma 'tvingade' mig att prova den....tackåbock! Köpte ett par rosa 3/4 byxor...oxå jättesöta...och till sist blev det ett svart linne med rosa detaljer (typ)...passar jättebra ihop med mina rosa byxor! Blev så glad av att shoppa lite..! Köpte en flagga till farmor oxå!!! Bra jobbat Sara! Fast alla mina kontanter gick åt :(  Jaja, blir att ta ut lite pengar imorgon...fick ju lite nya kläder iaf :)


 

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

roooosa? mohahah I have rubbed off on you =)....tvillingar? va e d med dej och vara anti ett barn =) haha, namen det later ju jattebra, hope it works out. Ska snart till IKEA med sarah och louise, skoj =)....funkar battre och battre har, trivs mer och mer =D...haha en rolig sak hande idag, louise fragade hur det gick med dej och familjen och sa men jag var helt overtygad om att hon menade sarah har sa jag blev hur forvirrad som helst....okii, maybe you had to be here =)....Shoppa pa!
Kramar

2006-06-21 @ 14:24:14
Postat av: paula

Det later ju toppen med en ev ny familj! :) hoppas att du far ett bra grepp om dom innan du aker.
och far da inte om det inte kanns ratt fran borjan, Om du vill stanna i californien gar det iten att ordna da?
shopping brukar ju alltid fa en att borja ma battre!! Den dar klanningen lat spannande ma jag saga! Och I like Rosa!

2006-06-21 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0