A lot on my mind at the moment!!!

Satt i bilen idag pa vag fran Minnesota till Kyles Hockey..! Som vanligt sa svamlar jag pa som bara den! Sen pa ngt satt kommer vi in pa forlangning...! Jag antar att jag pushar det lite for att fa reda pa vad Jim tycker! Men jag staller inte fragan rakt ut, utan vi pratar mest om folk som ska stanna, a folk som ska aka hem....! Da fragar han om jag funderat pa att stanna...umh, well...I don't know, maybe! Han ba'- Well, you know that we really want you to stay with us for another year, if you want to!!!
Var det verkligen vad jag ville att han skulle saga (????)....Det e ju positivt, MEN jag var ju nastan 100% saker att jag ville aka hem i maj...gaaaaaaaaaaaaah!!!!!

Iaf, veckan har varit valdigt innehallsrik...traffat en massa nya manniskor..inte sa konstigt kanske m tanke pa att Jen har 11 syskon....11 SYSKON!!!!! Sa ni som sager att jag har stor familj far nog allt ta tillbaks d nu ;)

Iaf, vi kom dit pa tisdagen runt 14.00...akte a lamnade Kyle a Ali hos Jen's syster, dom skulle ivag a kolla pa ena kusinens teateruppvisning!
Jag traffade Jen's pappa a en annan syster.
Sen akte vi ivag till Mary's (en syster) hus for att lamna Murphy. Kom dit a slappte ut hnm, da var bara Jack dar, Mary's Golden....han var lite smasur a visade att det var minsann han som bestamde dar...men det gick bra tillslut a vi lamnade dom. Akte vidare hem till Jen's foraldrars hus, bar in vara grejjer a sen bar det av till hem till Margareth (en syster, som e gift m Jim's roommate fr College), sen akte alla ivag for att kolla nar deras barn spelade hockey...a little peace and quiet for me :D
Sen kom dom hem a vi kakde pizza a drack ol....nar vi val forflyttat oss till soffan a dom berattade en massa saker som hant etcetc, sa ringde Jen's telefon a d var Mary...! Nar den andra hunden kommit hem (en pitbull som jag inte minns namnet pa) hade dom lekt bra a sa...men efter ett tag sa hade dom 2 hundarna attackerat Murphy (WTF)....sa jag a Jen for hem till hennes foraldrar a tog emot Murphy. My poor Baby! Han hade bitmarken over hela kroppen! Men men, efter omstandigheterna sa madde han nog ganska bra :)
Inte behovde vi aka ivag till nagon veterinar heller...Jen's syster Susan e namligen veterinar...och hennes svagerska...toppen! Han har ett stort blamarke pa insidan av laret...jag visste faktiskt inte att hundar kunde fa blamarken! Iaf det var det, sa hej till Jen's foraldrar oxa!

Pa onsdagen sa akte jag till 'Mall of America' med Sarah och Nica (Jen's systerdottrar)....vilket stalle sager jag...jisses! Det fans fanimej karruseller dar!!! Floom Ride..inomhus...INNE SHOPPING CENTRUMET!!! A varldens storsta pepparkakshus!!!
A det basta med Minnesota maste nog vara att dom inte lagger till ngn skatt....dom gor det har i Amerika forstar ni! Om man kikar pa prislappen sa maste man lagga till ett par %....helt galet!
Pa kvallen gick alla tjejer ut a at...valdigt trevligt!

Onsdag! Nastan alla steg upp vid 7, for att springa Turkey Trot....en 5 km runda...well, jag gick inte upp!!!
Vid 12-tiden akte vi ivag till Jen's bror Jim's farm, dar vi skulle fira Thanksgiving..! Vi var 52 pers a 12 hundar....det var full rulle kan jag lova..!
Fick en massa berom for min engelska (man tackar....behover jag inte saga allt for mkt sa later jag som en Amerikan...inte for jag vet om det e ngt att va stolt over)...!!!
Vi var val hemme runt 19.30, da bar det av hem till Margareth for att kolla pa GA!

Jussd, sag en Dalahast oxa...en av Jen's systrars man's for-eller- morforaldrar var svenskar :D Inte sa konstigt kanske, med tanke pa att jag var i Minnesota...hahaha!!!

Jaja, jag ska kila ivag a duscha nu...man vet aldrig, det kanske hander na skoj ikvall :D

P&K

Kommentarer
Postat av: carro

åg du verkar ha det så kul ! jag tycker det är häftigt bara av att läsa det du skriver! jag tror du passar jättebra in där :). du kan som sagt engelska bra och du är en framåt tjej ! du är cool sara !

2006-11-25 @ 12:20:31
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: lillesyster

karuseller inomhus? ojojoj dit vill jag aka =)....men du maste komma hem i maj annars blir jag lessen i ogat, om du nu inte jaaaaatte garna vill vara kvar for da far du val vara d da =)
Loves

2006-11-26 @ 00:35:22
Postat av: Storesyster

Vad vill du ha av tomten? Kram

2006-11-26 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0