Annnu en utmaning fran Carro!

ÅR-LISTA

FÖR 15 år sen...

1. Var jag 7 ar......
2. Delade jag rum med syster Sofia :)
3. Glomsk som ja e sa kommer jag tamefan inte pa nge mer!!!

10 år sen...
1. Var jag 12 ar...gick i 6:an
2. Hade det gatt 2 ar sen 2 viktiga mannsikor gatt bort i mitt liv!
3. Forberedde mig for livet pa Svardsjoskolan.....haha

5 år sen...
1. Bodde jag i Holland.
2. Hade fullt upp med att traffa nya mannsikor som skulle komma a betyda massor i mitt liv!!!
3. Intog kanske en aningens for manga alkoholhaltiga dycker med nara vanner :D



3 år sen...

1. Precis tagit korkort (september).
2. var pa vag att flytta hem till Sverige.
3. Startade min karriar som vardbitrade.


1 år sen...
1. Jobbade jag som croupier
2. Jobbade jag som butiksbitrade
3. Bodde jag i Sverige.

4 månader sen...
1. Hade jag varit i USA 2 manader.
2. Var det sommar a vi lag vi poolen.
3. Larde jag kanna manniskor som kommer finnas i mitt liv en lang tid framover.

Igår...
1. Skjutsade jag Lina till flygplatsen.
2. Snoade det nagra ynka sma flingor.
3. Var det Grey's Anatomy pa teve :D

Idag...
1. Jobbar jag!
2. och ar trött
3. Ska troligtvis ivag pa fodelsedagskalajs!


Mitt minne sviker mig tyvarr...sa jag hoppas att ni inte blir allt for besvikna med mina svar....SOOOOOOOOO SOOOOOOOORRRRRRRRYYYYY!

Kommentarer
Postat av: carro

weeeeeeeeeeeee :)

2006-11-04 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0