Flygplatsen...

Har varit till en av mina favorit platser idag....FLYGPLATSEN!!! Det e nagot speciellt m flygplatser...... a sa har jag blivit lite 'obsessed' m flygplan sen jag kom hit..LOL!!! Fraga mig inte varfor, det e bara sa avslappnande att kolla pa flygplan.....I'm weird I know! A sa har jag ju varit till Chicago oxa...oxa en favorit plats :D Love it!

Var a lamnade Sandra pa flygplatsen idag, var lite ledsamt.....But you gotta do what you gotta do!!! Det har e vad som e bast for henne a da e d sa......! Kandes lite konstigt att hon skulle aka till Sverige bara..OMG...kandes sa overkligt att hon ska till Sverige..!!! For just nu e Sverige sa avlagset for mig....helt konstigt att nagon ska aka till dit......!!!
A nar vi satt dar pa flygplatsen sa pratade vi om hur konstigt det skulle bli for henne nar hon kom till Arlanda a merparten av manniskorna dar pratar svenska.....och just da kom d en svensk familj a satte sig brevid oss....FREAKY!!!!!!!


E ledig ikvall, men jag vet inte riktigt vad jag ska syssla med....ga pa bio kanske...jag vet inte ja! Kanske aka till Jemma a stora henne nar hon jobbar..! Hon haller pa att planera 'var' resa till LA....hon kom det idag...LOL...sa vi far val se om vi kommer ivag i feb/mars.....blir lite tight for mig...ska ju till Michigan a aka skidor i februari, a sen ska jag till Florida i mars.....men det gar kanske att klamma in dar i mellan....maybe! Kanske blir LA ist for Las Vegas......aaaaaaaaaaaaaa, jag vill ju aka till Las Vegas ja....gosh! Far kanske bli en annan resa det.....vem vet!!!

Har haft en lite tuff vecka...eller ja, inte har den varit sa tuff egentligen....om man jamfor med andra..! Allt har bara kannts sa langt bort.....lixom, maj..........shittans! Men hur kan det kannas sa langt nu, har ju typ varit har halva tiden jue.....a sen vet jag ju fortfarande inte om jag vill stanna langre...! Men det behover inte bestammas forrens i februari...typ! Men iaf, haft det lite halvkampigt den har veckan...! Men det har kunnat losas....no worries!!!

Nae, om man skulle ta a gora ngt kanske....hmmm.....har ju iofs varit uppe sen 7 imorse, sa jag kan ju ta det lite lungt ett litet tag kanske....mmm, kanske! Jaja, jag ska fortsatta kolla pa Laguna Beach ett litet tag till :D

Kramar

Kommentarer
Postat av: carro

vinkar HEJ

2006-11-12 @ 11:00:51
Postat av: Lillesyster

hehe you r weird =)

2006-11-13 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0