Idag e d en ny dag....igen :D

Jag e sa glad bara :D

Hmm, fa se nu, vad e d som har hant idag.....tamtidamtidam....! Ja ni...vad har jag sysslat med!
Jo, jussd, nar jag lekte inte nudda mark med Amy imorse sa ringde mammsen :D Det var skojigt! Men iom att vi lekte inte nudda mark a var pa vag att borja leka paskhare sa sa jag till mor att ringa lite senare!

Sen hande val inte sa mkt mer just da, Amy's playdate kom, o dom lekte en timme sen korde jag dom till skolan..! Sen nar jag kom hem sa var jag lite smatrotter sa jag satte mig framfor datorn.....det mest logiska lixom...haha....varfor inte lagga sig a sova lite...haha! Naenae, inte jag inte :D

Sen ringde mammsen igen :D Hon berattade att mitt paket var pa vag, o dari fanns aven lite godis a en tidning......MUMMA...hehe! Sen pratade vi lite om ditten o datten....provade vara webcams...o dom funkade...haha! Sen kompis junior o storasyster dit for att hamta smadjavlarna, o da kom junior online sa jag tvingade hnm att hamta dom sma sa jag fick se dom :D:D:D:D:D Gelan va lite trott sa henne fick jag inte se sa mkt, Alex var oxa trott, men hon satt sa snallt brevid storebror....fick se hennes nya orhangen :D Sa fina sa!!!!

Sen nar jag hamtade in posten sa lag dar ett brev till mig....fran farmor :D Tack o Bock!!! Det var skojigt!!!

Det enda som varit lite jobbig idag e att hunden fatt knapp...han skaller i ett....nu e han iofs tyst....men han e trott nu! MEN, vad gor man at det???? Please!!!!

Borjar bli lite kyligt ute oxa, men d e inte sa farligt....lite hostkallt...d e sant man kan ta :)

E ju ledig till helgen ja :D Kanske blir en ol eller 2 :D Vi far se hur det blir med det...aterkommer!!!

Nu har dom andrat rutten pa flygplanen, sa nu flyger dom over mitt hus....tror att dom andrar rutten varje sondag, eller ngt sant.....! Antagligen for att dom for sa mkt oljud...! Men for mig spelar det ingen roll....jag har ju en ny tjusning for flygplan :D A sen vanjer man sig vid ljudet!

Ja du Carro, jag har oxa funderat pa det...hur f*n ska jag fa hem allting...hahah....LOL....! Nar jag flyttade hit sa fick jag inte plats med allt i mina resvaskor, a da hade jag bara handlat sommarklader...nar jag ska hem sa har jag endel nya vinterklader, en ny vinterjacka + endel grejjs som mor varit snall a skickat hit...gaaaaaaaaaaaaaah, jag bavar for det...hahaha! Men har jag tur sa kommer det iaf 3 st a halsar pa mig :D A da raknar jag med att skicka hem endel grejjer..... a e inte d nog, ja da far jag helt enkelt lov att skicka det med posten.....Det blir nog bra tror jag :D

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer....men jag aterkommer nog snart :D

Manga Kramar.

LOVE!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

En liten tanke. Blir det faktiskt inte billigare att betal aovervikt pa planet ist? Det ar det for mug, har lite samma problem dar :)
Intressant blogg!

2006-11-16 @ 17:10:10
URL: http://potatispannkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0