I'm soooo frikkin bored!!!!

Like seriously.....it's not normal.....Owell....dagens i-lands problem kanske...moahahaha!

Jaja, vad hander har da??? Inte mkt om jag ska vara arlig....inte mkt alls faktiskt! Jobbar pa som vanligt, manga kvallar den har veckan....som det brukar vara nar Jim e borta pa jobb! Han skulle flyga till Dublin denna ggn.....kul for han! :D
Annars da? Nae ni, det hander inte sa mkt har faktiskt.....men det e skont med ett litet break sa har..kommer snart bli fullt upp anda, e ju snart Thanksgiving a Jul!

Har provat annu en av Amerikas delikatesser (eller ja, jag vet faktiskt inte om d e Amerikanskt), iaf Krispy Kreme.....YUMMIE!!!!!! Doughnuts.......Y U M M I E ! ! ! !  Inte sa varst nyttigt a sa, men vafan! D e val inget har!!! Har kommit fram till att jag kommer att se ut som en Chocolate Chip Cookie nar jag kommer hem Rund & Go'!!!! :D Owell, kunde varit varre antar jag...hahaha...Will you still Love me? ;)

Ska ut pa lite sightseeing i Chicago pa lordag....Sandra aker hem pa lordag kvall a hon har inte sett Chicago an, sa vi tankte ta en tur dit innan vi beger oss till flygplatsen....sa hon far se lite av staden a sa!
 
Har sett Saw 3....gick a se den m! Ska forsoka komma ivag a se 'Running with Scissors'....men det hinns det m!

Har snart klarat av andra sasongen av 'Veronica Mars'.....fyfan vilken tv/film-junkie jag e...hahaha...jaja, mitt liv, mina val...hahahaha!

Snart kommer Lina tebax fr Florida..hoppas att hon haft det skont! Lite otur hade hon, blev av med laptop, pass, kontanter a lite diverse grejjer....kanske har kommit tillratta nu, men jag har inte hort ngt....Va ju lite trakigt!

Har varit till The dog beach m Murphy...det var skoj....han simmade a blev valdans blot, sa d stank blot hund i hela bilen....a fullt m sand vart det oxa.....som tur va tog vi in hnm nere sa vi kunde torka av hnm lite innan gick.....hade ju glomt bort att staderskan hade varit dar under dagen....oupsies...hahaha..owell....va val ingen som tankte pa det forutom Jim....stackarn...far lov att va i ett hus m 5 messy ppl....nara vi e inte sa farliga....men det blir endel nar man har 3 barn i huset...a sa djuren sa klart.....hahaha!

Nu ska jag snart skicka hem varan pd, sa vi kan fa lite lugn a ro har innan vi ska ga och lagga oss...!

Ha're

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0