Var e vintern????

Ja man funderar jue....imorse nar jag a Lina var ut pa var dagliga promenix sa var det vissa trad som fatt knoppar.....a vissa hade bladen(loven) redan borjat sla ut pa....helt sjukt!
E lite kallare ute idag...men med tanke pa att det snart e december sa e vadret sjukt! Det e helt underbart att ga ut....! Men jag antar att vi kommer fa det riktigt kalla vadret efter nyar....jan/feb brukar ju vara varst!!!


Glomde ju beratta om en sak fr Minnesota! I somras hade vi ju en hagelstorm har som vi tyckte var ganska 'allvarlig'....MEN, dom hade haft en annu varre i Minnesota! Nar vi var dar over Thanksgiving sa holl typ alla pa att byta tak....for d hade hagelkornen forstort! Hagelkornen hade typ varit lika stora som tennisbollar om inte storre..!!! A bilarna hade bucklor..Overallt....alla hade typ fatt lov att byta alla rutorna pa bilarna....! Helt galet.....!


Skulle bara saga att H&M e otroligt stort har.....svart att fatta som svensk.....but whattheheck! H&M i New York e 5 vaningar....! Och varfor kom jag pa det har nu..(???)...haha, jo for satt a kollade pa MTV a dar skulle dom styla om en kille, a dom 'kopte' hans klader pa H&M....jaja. d var val kanske inte sa viktigt kanske!


Tror att jag aker hem i maj....men jag vet inte an!!! Men som min kare storasyster sa idag -Amerika finns kvar!'

A d e ju sant...! Men vi far se!


Kramar till alla


Kommentarer
Postat av: Lillesyster

she said it and ill say it =) amerika finns kvar =)...but do what your gut tells you =) sweeeeeden mohahahahahahahahaha I am that little voice in your head mohahahahaha
Loves

2006-11-28 @ 21:52:27
Postat av: carro

hejj friend!
jadu, december snart. å du ska bara se hur sverige ser ut !!! som vååår tammetusan ! inte kul alls. ge mig snö . önska det till mig :).. snääälla :) haha.

2006-11-28 @ 21:54:40
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0