A dar kom det..

E ju ledig idag ja.. :) Men va upp en snabbis a da sag Amy mig a ville att jag skulle leka med henne...sa jag lekte ett tag, men sen skulle jag ner a fortsatta pa min uppsats...men hon ville inte slappa mig, men Jen sa att hon fick lov att gora det iom att det var min lediga dag.....da sa hon -But I Love Her!
E inte d d gulligaste ett litet barn kan saga....EVER!!!!

Jaja, e klar med min uppsats nu...iaf en utav dom...nu ska den bara skrivas pa datorn oxa....a sa skrivas ut...den andra blir nog svarast...men det brukar ju losa sig  + att jag tycker att det e kul att skriva uppsatser....!

Har sitter jag i ett MEGASTORT land pa andra sidan atlanten, flera tusen mil bort....och jag kanner mig som hemma....! Hur jakla knepigt e inte det????? Jag antar att det e bra, men anda, det kanns ju lite knasigt....OWELL!!!

Snon e borta nu iaf :) Kanske kommer tillbaks nasta helg, vem vet!

Maten borjar satta sina spar vill jag lova...forutom att mina boobisar e minst en stl storre, sa fick jag inte igen jeansen....det e ju iofs mina diesel..som va ganska sma fran borjan.....MEN ANDA!!!!
Vi e har a lever gott, a d satter sina spar, mar daligt av det vissa dagar...kanske inte borde gora det, men gor det iaf!
Pa mandag ska jag a Lina skaffa medlems kort pa ett gym, sa det kanske blir na rim a reson pa det har oxa....! Inte kan val jag ra for att mat e sa gott........a att dom haver i ton m socker i allt..! Snacka om att jag kommer va sockerberoende nar jag kommer tillbaks....lagomt m abstinens man kommer att fa!

Jaja, det e som d e!!! Kanske borde satsa pa nge 'boot camp'...hehe, d vore val ngt!

Anyhow, snart kommer Jemma a vi ska till Seattle....iaf nastan...vi ska iaf dromma oss bort i McDreamys ogon, le at George....fnissa lite smart at deras misstag.....grata lite ifall det blir for kanslosamt.....skratta for att det e sa himla roligt......Jajjeman mina vanner ikvall e d GA!!!! Det kan inte bli battre! I LOVE IT!!! A vet ni vad? Jag tror att mitt favorit ord nufortiden e 'Seriously'...hahaha, man kan anvanda det till sa mkt....just watch GA and you will know what I'm talking about!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

SNÖ !!! tala inte om det för junior....då kommer han med nästa flight ??????
Här är det bara blåst och regn... FY F-N. Jenny ska se efter prinssesorna på lördag natt och jag ska rymma !!!! Skulle haft en lugn hemmakväll i HDA men det var fler som tänkte det så jag är bjuden på hotell :) bortskämmd storasyster

2006-10-13 @ 09:37:21
Postat av: carro

seriously ! :)
Vad e de för uppsatser ? har jag missat nåt ? kram

2006-10-13 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0