.....

Kom inte ihag vad jag skulle skriva forst....men sen kom det tillbaks....

Iaf, trotter som jag e sa kanske jag inte ar lika tolerant som man kanske e i vanliga fall....+ att jag haller ju pa 'skola in mig' i en ny familj....!

Iaf, i onsdags sa sms:e Jemma mig a undrade om jag kunde hamta henne pa flygplatsen..sure, ska bara hora om jag kan lana bilen....vilken tid? 22. Okej later bra. Snackade m Lina a Fatma a dom skulle folja med...nice! Men sen blev fyget forsenat sa hon skulle inte landa forrens runt 23-23.30...och iom att bade Lina a Fatma borjade tidigt dagen efter sa sa jag att dom inte behovde folja med.
Iaf, satte mig i bilen a styrde nosen mot O'hare...upp pa ena 'expressway:en'....av a snurra runt lite innan jag skulle pa andra...MEN, nar jag skulle aka pa den andra, sa var pafarten avstangd pga vegarbete...WHAT???? A hur fan ska jag hitta till flygplatsen nuda tankte ja (????)....Iaf, med lite "logiskt" tankande sa bestamde jag mig for att folja efter bilen framfor mig (?)...for den skulle ju oxa a svangt, sa jag tankte att om jag foljer efter den sa kommer jag nog ratt...! Sa jag akte, a akte, a akte...vi svangde, a svangde....tillslut trodde jag att han var pa vag ngn helt annanstans...menmen, jag forstatte forfolja denna stackars man...(hehe)...kom till slut fram till en annan pafart men den var oxa avstangd..WTF!!!!! Men eftersom denna 'snalla' man lett mig ratt en ggn, sa forlitade jag mig annu en ggn pa hnm! Vilket visade sig vara ett bra drag av mig :) Ca. 10 minuter senare kom vi antligen fram till en pafart som var oppen :) TG!
Iaf, kom fram till flygplatsen....da var det ju det dar me parkering....o yeah! Iaf, foljde skyltarna som man skulle, men pa ngt satt sa akte jag runt i en cirkel a kom tillbaks dar jag borjade....maaaaaaaan..., jaja, hade sett en parkering nastan i slutet av 'cirkeln' sa jag bestamde mig for att parkera dar, aven fast det skulle bli en bit att ga....men vafan, fick jub parkering!
Sa jag parkerade, gick pa toa, handlade lite S'bucks a satte mig ner a borjade lasa...! Vid 23.30 ringde Jemma a sa att dom hade landat....ok...hon kom val ut vid kvart i tolv eller natt..a sa fick vi lov att vanta pa hennes vaska...!
SEN, nar vi gick till bilen sa borjade det! Jag sa till henne att jag parkerat ganska langt bort for jag kunde inte hitta ngn annan parkering...! A jag lovar, varenda ggn hon pratade i telefon medans vi gick till parkeringen sa sa hon 'oh man, my friend's parked so far away, I can't believe it'....iaf,sa fortsatte det...! Forst sa orkade jag inte bry mig.....! Men efter ett tag sa blev det ganska irreterande....jag menar vafan...jag kommer a hamtar henne pa flygplatsen typ mitt i natten sa att hon ska slippa ta en taxi, a sa haller hon pa sa dar..!!!! Iaf in i bilen....a ja sa att jag inte va sa hajj pa hur man skulle komma pa 'var' vag nar man akte hem, men det visste hon sa d var inga problem! MEN, tror ni inte att hon missar avfarten....!!! Sa iaf, sa hamnade vi pa villovagar...korde typ 40 minuter at fel hall!!! Snacka om att jag var en aningens irreterad just da!!! Iaf, skjutsade hem henne a sen hem a sussa!

Sen pa torsdagsmorgonen sa skulle jag sova ut :) Borjade inte forrens 15.00...jahaja, trodde jag ja...men da ringde min kara mor fran Sverige vid 9....vilket iofs inte gjorde sa mkt :) Men anda! ;)
Sen pa kvallen kom Jemma hit och kollade pa Grey's Anatomy (Love it!!!!) med mig....men seriost, jag holl pa att fa na fel! Varenda ggn jag berattade ngt sa svarade hon inte a efter ett tag sa sa hon ' A sorry i didn't here what you said'!!..Naaaaah! Seriost!!! D e fanimej inte normalt!!!
Sen akte vi till Lina en stund...d va'la trevligt! Men sa fick hon ju lov att dra det dar me parkeringen igen...men da sa jag att hon kunde val ta taxi nasta ggn da! (+att jag berattade om hur gjort sa att jag fick kora 40 minuter at fel hall).....owell..! Sen satt vi a pratade om vad vi gjort over helgen, a jag sa att vi vart i wisconsin a pa mandagen va vi a plockade applen...da borjade hon igen! 'Apple picking, what's that, why would you do that???'....och lat allmant hanfull..! Iaf, da sa jag att det var valdigt amerikanskt a att dom flesta amerikaner va ivag till 'appelodlingar' varje host a plockade applen...a Lina a Fatma holl med a sa att deras ungar oxa gjort det, a att d va typ d enda dom pratade om just nu!
Iaf, det har later ju ganska mesigt, men d e sa jakla svart att forklara.!!!

Hon blir sa konstig nar hon varit ivag, hogljud a sa. Som igar nar hon kom hit a skulle kolla pa GA. Jag skrev ett sms till henne a fragade nar hon skulle komma, for jag skulle lagga Amy vid 19.30. Iaf inget sms tillbaks...! Menmen, la Amy, och vid 19.50 kom hon, som tur var ringde hon inte pa dorren...MEN nar hon kom in sa ba 'HI How are you'...i en ganska hogstamma...ja ba, umh Amy is sleeping upstairs...WHAT?..Amy is sleeping upstairs!! Ohhh...Sa vi gick in i koket a pratade lite m Jen, Ali a Kyle..  Naturligtvis kommer Amy ner....a ist for att ignorera henne a lata mig eller Jen ga upp med henne igen sa borjar hon prata med henne...WHAT???
Vad e d inte att forsta...forst mitt sms, sen nar jag berattar for henne att Amy sover uppe!!!!

Svart att forklara, menmenmen.....IRRI!!!!


Kommentarer
Postat av: carro

Men fan va dryg tjej ! whats wrong ? hallåå. Håller med dig om att detta är irriterande !!
kramar

2006-10-07 @ 10:21:36
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0