Jahaja..

Assa har verkligen ingen lust att blogga....har mkt att saga, men nar jag val satter mig har sa blire inget av! Men har nu bestamt mig for att forsoka ta tag i det a sammanfatta dom senaste dagarna...tror iofs inte att mkt har hant, men anda!!!

Har ju skaffat mig en stalker....inte sa trevligt kanske, men jag overlever nog tror jag! I sondags nar vi var ute sa traffade vi ju en massa manniskor. I slutet sa stog jag a pratade med en karl, a han tyckte gott a val att han kunde visa mig runt Chicago....a det lat val inte helt fel, har ju inte sett sa mkt av Chicago an...!
Jaja, det var val inte sa mkt mer till det tyckte, tyckte sjalv att jag gjort klart att inte var intresserad av hnm....pa ngt satt!!!
Iaf, sa har han ringt varje morgon a fragat vad jag gor...(later inte sa konstigt kanske), men sen nar jag sagt att jag jobbat sa har vi kommit fram till att jag skulle ringa hnm nar jag var ledig, iom att jag har jobbat ganska mkt den har veckan! Later val ganska normalt...jajjeman! Men sen kan han ringa flera ggr till samma dag.....PASS!!! Sa e d ungefar varje dag, vi kommer fram till att jag ska ringa nar jag e ledig...a sa gar det ca en timme sa ringer han igen...PSHYCO!!! Iaf sa ringde han igar natt, men jag sov sa jag sag det inte forrens imorse, a iom att jag jobbade sa ringde jag inte tillbaks. Sen ringde han efter att Ali o Kyle gatt till skolan, nar jag o Amy holl pa med nagot sa jag svarade inte. Tycker inte om att svara i telefon nar jag jobbar....det e ju inte darfor jag e har lixom. Iaf, sen nar satt i bilen a vantade pa att Amy skulle komma ut fr skolan sa ringde han fr ett annat nummer.....SERIOST!!! Jaja, jag e inte dum, visste ju sjalvklart att d var han som ringde, men jag undviker ju inte hnm avsikligt. Sa jag svarade a han fragade vad jag gjorde, etcetc...An en ggn kom vi fram till att jag skulle ringa nar jag var ledig.....a han har faktiskt inte ringt tillbaks efter det...YIIIIIHOOOOOO!!! Jaja, det blir nog bra!

Jemma, Fatma a Lina var ivag pa halloween festen pa Northwestern Uni igar...jag banga ja ;) Dejtade teven a sangen ist! Det var planerat att dom skulle va hemma vid 12....men dom kom hem vid 2.30 ist...e saaaaa glad att jag stannade hemma!!! Inte missade jag ngt heller....!

Idag har vi haft en mer eller mindre jobbig dag vissa stunder! Barnen sov hos Maggie inatt....somnade visst inte forrens 23.30.....! Tack sager jag....eller inte!!!
Jaja, allt rullade pa tills det borjade narma sig middag....tror Kyle brot ihop a grat typ 5 ggr...for minsta lilla grej..! Amy o Jag hade lite smabrak....Ingen av dom ville ju erkanna att dom var trotta heller..owell! Amy somnade fore 20.00, sa det var ju skont!  Kyle ville absolut inte ga och lagga sig tidigare...haha...jaja, gick val upp med hnm vid 20.15...eller ja, jag bar upp hnm :/  Pa med jammisen, upp i sangen, dricka vatten, stoppa om...etcetc! Sen gick jag ner a satte mig a laste tidningen...Ali klarar sig ganska bra sj. Sen efter ett tag, kanske 20.45-21.00, sa ropar Kyle pa mig...hogt...A ja ba' flyger upp fr stolen *FUCK*, springer upp, hoppas for allt i Varlden att Amy inte har vaknat, fragar vad det e....da var det for varmt a han visste inte vad han skulle gora at det :) Ta av dig a sov i kalsongerna...duuuh...haha! Jaja, d var val inte sa farligt, smog a kollade till Amy oxa, men hon sov som en stock, sa d var ingen fara!
Sen ner igen...laste klart tidningen a drack en kopp te..a sen skickade jag upp Ali.
Sen kom Jim hem efter ett tag, a vi pratade lite om ditten a datten....! Dom e sa tacksamma for allt man gor, sa man blir ju helt enkelt jatteglad :D
Han tyckte lite synd om mig, for han hade ju forstatt att jag skulle fa den varsta dagen idag...men jag tycker att det gick ganska bra med tanke pa omstandigheterna..! Jag menar, e du 5 a brukar sova fr 20-08...a sa sa sover du mellan 23.30-07 en natt....d e lite skillnad om man e sa liten! Men dom e sa goa! Allt blir bara battre a battre....I Love Them!!!


Owell, sitter har a kollar pa Tyra ja....handlar om ovanliga atstorningar...valdigt intressant!


Men jag ska ta pa mig pyjamasen nu ja a krypa ner i sangen...myspys!


Kramar till alla!!!!


Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Stalkers e ju sooo much fun , NOT!....trodde min hade gett upp men icke, jaja orka!
Ne nu blir d promenix me vovvarna!
Moah

2006-10-27 @ 10:00:48
Postat av: carro

uj uj wta a guy ! jobbig typ. hoppas att han lungtar ner sej!

2006-10-27 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0