Mitt i natta!

Klockan e nu 24.11........a egentligen borde jag val slacka a sussa lite...men jag har blivit bortskamd m att jobba kvallar den har veckan :) Men jag har anda gatt upp i nagalunda tid sa att jag har hunnit med att promenera en timme eller mer!

Var pa bio idag (igen), sag Jackass 2.....den forsta var battre, men jag kan lova att jag skrattade som tusan anda :D  Kan ju saga att det var freakshow pa bion iaf! Kom dit a skulle kopa biljetter nere, dar man koper biljetter i vanliga fall, men da va d en kis som sa att vi fick lov att ga upp a kopa biljetter....ooookej da! Kommer upp a sager att vi ville se Jackass, da vill hon se leg.....oooookej! Iaf, fick biljetterna, nar vi sen fick biljetterna sa blev vi tillsagda att ga till 'kiosken' sa att hon som stod dar kunde riva vara biljetter...ooookej! Iaf, jag tog lite papper som man far lov att fylla i om man vill bli medlem i en filmklubb....typ fa gratis biljetter..etcetcetc..! Iaf, da kommer det upp en kille som jobbar dar a undrade om jag ville hora mer om 'klubben', nja tyckte jag, det behovdes val inte...jag hade ju last om det sa det fanns val inget mer att saga om det! Men han borjade tjota pa om klubben, sa vi stod dar a nicka a log :) Medans han star dar a berattar sa kommer det en annan som jobbar dar....kan tyvarr inte saga om det var en kille eller tjej...sag ut som denna person hade peruk.....vilket inte e fel i sig, men den har personen sag valdigt konstig ut....a den sa inget heller, utan den bara stod dar a kollade konstigt pa oss!
Iaf, kommer in i biosalongen a det e bara vi dar..jaja, det kvittar ju.
Precis efter att reklamen e slut a dom ska borja visa alla trailers sa stangs det av, a ngn borjade prata fran rummet ovanfor....det visade sig vara han som berattade om 'klubben'...iaf han sa en massa weirdo grejjer...jag sprang ivag a kopte popcorn, a nar jag vande mig om for att ga tillbax till salongen sa star han dar....han kollar pa mig a sager 'Good Luck'......oooooooookej!
Valdigt konstiga mannsikor som jobbade dar idag.....man blev nastan lite morkradd...!!!

Efter filmen sa forflyttade vi hos hem till Lina, snackade lite skit, sen kom vi pa att vi skulle gora ngt...MEN VAD????....Jaja, vi hoppade in i bilen a styrde kosan mot bebyggelsen....tankte spendera en timme eller tva pa ett fik dar man kan spela spel....men nar vi stiger in sa sager dom att dom har stangt, aven fast det star oppet....hmmm! Dom sa att dom brukade ha oppet langre men inte just idag....allright!  Jaha, da var det bara att hoppa in i bilen igen....men vart skulle vi aka....vi bestamde oss tillslut for S'bucks...men vilket...Jaja. Akte forst till Dominick's a kopte lite smatt a gott :) Sen drog vi till S'bucks...maste aven tillaga att jag holl pa att fa mig sjalv pakord av en i bil i min bil...not do good..men det gick bra..ingen krock...phew! Jaja, in pa S'bucks, inhandla lite dricka a en kaka :) YUM! Sen satt vi dar a tjattra tills dom fick lov att kasta ut oss......O MAN! Jaja, klockan va 22...jag slappte av Lina a Jemma hemma hos Lina, och for sen hem till mig. Val hemma vart det lite snack i koket....hade ju anda missat Sex and the City....! A sa har 'varan' hund blivit kastrerad idag, sa han ville ha lite uppmarksamhet oxa!

Iaf, kollade pa Tyra Banks Show idag, det handlade om forhallanden dar tjejen a killen var av olika 'raser', och vad folk har for syn pa det! Det var skrammande hur lite har forandrats pa sa manga ar, att manniskor inte kan se mannsikor for manniskor, utan det maste vara indelat i raser. Nog for att det alltid kommer att vara sa....men att man maste forsvara utvecklingen genom att vissa tycker att olika 'raser' inte borde beblanda sig med varandra! Man tycker ju att dom borde vara lite mer forstaende har iom att det inte manga Amerikaner som Amerikanska i grund a botten! Usch, jag forstar bara inte varfor det ska vara sa svart att acceptera varandra som vi ar.....vem vet, det kanske blir sa i framtiden!
Nu ska ni ju inte tro att jag inte dommer folk, for det gor jag, men jag accepterar manniskor for vad dom ar!....alla kan inte vara samma for det skulle bli sa otroligt trakigt :/ Jag tycker aven att det ar intressant att traffa mannsikor fran andra bakgrunder a uppvaxter.....! Hur ska vi kunna forbattras om vi inte accepterar varandra???? Jaja, det har kan disskuteras fram a tillbaks, men arligt talat vet jag inte hur man ska andra manniskors syn pa manniskor!!!

Har kommit pa att jag kanske vill plugga historia....fraga mig inte varfor...kom bara pa det idag....sa e d!!!

Jaja, nu e klockan 1....kanske borde sussa.....mmm, kanske det...kan ju forsoka iaf!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

kul att läsa din blogg :)

2006-10-18 @ 10:38:29
Postat av: lillesyster

historia? ja why not? =)....det kommer fram en hel del saker om en nar man ar au-pair so who knows where we'll end up!
Love!

2006-10-18 @ 13:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0