Njaaaa!

Har val inte sa mkt att saga egentligen! Gjorde inget speciellt i helgen...jobbade...var pa aupair mote...! A sa var jag ju pa bio!

Pa lordag ska jag pa min forsta footballmatch...ought to be fun :)

Har fortfarande lite svart med den lilla....men idag nar jag la henne sa sa hon att jag var 'special'..och sa sa hon ' I Love You'.....vilket gor allt mkt lattare!

Var hemma hos Lina idag....vi pratade om forlangning...for-nackdelar....sanna grejjer!  Vad som talat mot forlangning just nu e att det har hant en massa hemma pa sa kort tid...eller jag fick val reda pa sakerna nyss, men vet val inte hur lange det pagatt egentligen..!!! Men det far en att tanka pa hur mycket man kan missa nar man inte e dar....MEN, jag hade ju inte tankt att bo dar hela mitt liv anda....AAAAA, svart att forklara...bara en massa tankar...!

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

I know right, satan va vi har missat grejer, vem vet vad som kommer handa inom ytterligare 6 manader lixom...hmmm....jaja gor det du kanner ar basy for jag e ganska sa saker pa att bade falun och amerika finns kvar sen =)
Moah

2006-10-17 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0