Uppsatserna....

Berattade jag inte forut att vi far lov att plugga medans vi e har..(?)..

Iaf, jag ville ju inte plugga, sa jag ska aka ivag till Albany ,NY, over en helg.....MEN man maste skriva 2 uppsatser...vilket jag inte tycker e sa farligt iom att jag tycker att det e ganska roligt att skriva uppsatser.. :)
Har redan skrivit klart en...ska borja researcha till den andra snart....men lite patetiskt e d....jag e nastan klar a jag ska dit forsta helgen i december....I'm such a nerd!!!!


Lite avis pa storesyster som bor pa hotell stup i kvarten ;) Hoppas att du far det trevligt!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

jaha, nej det visste då inte jag .. hehe .
vad ska du skriva om då ? kram

2006-10-13 @ 19:25:38
Postat av: carro

blir SÅ glad av dina kommentarer :) :) :)

2006-10-13 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0