Da var det bestamt da!!!

For ca 10 minuter sen bestamde jag mig for att acceptera den nya familjen....MEN, jag vet inte ens om jag vill aka dit...assa dom e trevliga och ungarna e jattesota a sa....men jag vet ju inte ens om jag vill syssla med det har..!Pratade med min handledare nyss a hon sa att om jag skulle aka tillbaks till Sverige sa fick jag lov att betala flygbiljetten sjalv och jag skulle INTE fa tillbaks min deposition avgift, Fragade varfor, och sa att jag inte skulle fa det om jag inte fullfoljde programmet....VADA, d e val inte mitt fel att dom placerat mig i psykofamiljer...eller(?????)...Jaja! Kommer ju inte att rekommendera Cultural Care som au-pair organisation iaf....! Dom e sakert jattebra om man hamnar i en bra familj fran borjan....men annars vettefan!!!!Jaja, vi far se vad som hander!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Ok ! Lycka till ! Puss

2006-09-17 @ 08:39:09
Postat av: Lillesyster

3'e gangen gillt baby =)....Puss

2006-09-17 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0