Da var det host igen da!!!

Hur sjukt som helst! Allt gar sa megafort sa man blir alldeles snurrig!
Firade Jemmas fodelsedag igar...det var skoj :) Hon tycker att hon blivit saaaaa gammal nu..hon fyllde 19 igar... :D Hur gammal e jag da(??)..hahaha...owell!!!

Torsdag idag (iaf har ;)), Annu ett avsnitt av GA............LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Myck,et tankar som virvlar runt just nu!! Men just nu e jag for trott for att dela med mig av det..

Troligtvis Six Flags imorgon...beroende pa vader...men vi far hoppas pa det basta ;)

Lake house pa sondag-mandag...nice!

1:a oktober pa sondag......jag sager bara en sak...GALET!

Jaja, det har var allt for idag...maste sussa nu, men det blir nog mer bloggning pa lordag..jobbar kvall da, sa nar barnen sover sa kommer jag nog att blogga :) C ya then!

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

I know right, det gar jattefort...fasen bara 2manader kvar for mej nu, hur ska jag hinna allt? gaaaaaaaah!!! jamen 19 e gammalt haha =)....snart fram med kappen for mej =)..
Love!

2006-09-29 @ 11:29:38
Postat av: carro

hallooo.. saraaaa, where aaaare uuu ?

2006-10-01 @ 19:23:56
Postat av: david

hur gammal är inte jag då om du är gammal fyller ju 30 om två veckor.....

2006-10-02 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0