Ibland e manniskor inte dom man tror dom e!

Sa ar det, och sa kommer det alltid att vara! kan tyckas forjavligt, men va man inte ska gora, e att tappa tron pa manniskor...! Bara for att en (eller ett par), inte ar den man trodde, sa betyder det inte att alla ar sanna!
Man far helt enkelt kampa pa tills allt faller pa plats! Ibland gor manniskor konstiga saker utan att veta om det! Vissa ggr e d sant man kan forlata, andra ggr saker man inte kan forlata. Ibland forlater man saker man kanske inte borde ha gjort, men man gor det for man vet inte battre!

Jenny, I Love You!!!


Fick ett medelande pa resdagboken idag...fran en tjej som bor i samma 'stad' som mig...hon kommer oxa fr Sverige....sa jag ska val forsoka traffa henne....det blir skoj!

Min brost har vuxit....dom e 2 fulla hander nu, ist for 1.....too much information??? See if I care!


Kommentarer
Postat av: carro

haha, va söt du e ! "mina bröst har vuxit" :)

2006-09-26 @ 06:24:48
URL: http://www,laveya.blogg.se
Postat av: carro

haha, va söt du e :) " mina bröst har vuxit" :)

2006-09-26 @ 06:25:38
URL: http://www,laveya.blogg.se
Postat av: Lillesyster

too much information? there is no such thing haha =) Kramen

2006-09-26 @ 08:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0