Idiotförklarad..

Jag tror att min värdpappa måste tro att jag e helt blåst däruppe...O well!!! Idag efter att jag vart ute och gått så satt han i telefon när jag kom, och det lät som om dom skulle ha folk över, så jag frågade om det skulle komma folk. Näe det skulle det inte. Okej. Men dom skulle iväg på en fotbollsmatch, eller som han sa det '-We're going to a soccer game, football in your language....!' O really...!  Whatev'!!!!

Har haft en varm och skön dag idag....var ute och gick i en och en halv timme...megaskönt...nu sitter jag och väntar på att Jemma ska komma hem....tamtitam....! Och så håller jag på att läsa en Dan Brown bok....MEGABRA e den!!!

Hur sjukt är det inte att det gått så många dagar i September redan.....Hur sjukt som helst!!!!! Blir snart ett år äldre....gaaaaah...närå, så farligt är det inte....25 och sen går det utför....hahaha...i min värld just nu iaf..hahahahaha...O well!

Kramar på alla...ngr fler till Jenny!!!


Kommentarer
Postat av: Lillesyster

hello baby!
4.5 years in an internationall school, ofcourse you dont know what soccer is, omg I mean thats such a complicated word innit!?...vilket pucko!...oh well we all know u r better than him anyway!
Love you!
Moah

2006-09-05 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0