Ja halla ja!

Chattade med Heiko idag p msn....det e nog ganska manga som inte vet vem han e...Emma a Fia vet :) Men d e bara for att dom bodde i Hollandet  med mig :)

Vem e Heiko da, undrar kanske ni (?).
Heiko och jag gick pa samma skola ett ar, ht-99 och vt-00....Man kanske kan kalla hnm en av dom coola grabbarna pa skolan *tsssss*...inte for att kanske va sa jattecool...men valdigt snall :) Han var en av dom som varit pa skolan langst...han kande alla 'coola' manniskor som gatt dar forut etcetc...Han hangde mest m Federico a Vihar....a lite m Sam....! A Max...a Stefan...etcetc
Men iaf, jag blev tillsammans med Heiko det dar aret...kunde sakert ha blivit nge bra....men 15 ar som jag va, hade andra mal i siktet...sa efter en vecka (yep, that's right)..sa dumpa jag Heiko, for att jag tyckte att Vihar var sotare.....! hur ytlig far man bli..jaja, jag var 15! Jag minns precis hur det gick till nar jag gjorde slut oxa (I'm sad, I know)...alla satt i 'porchen', dar, man hangde pa rasterna om man var lite cool (yeah right), a jag hade funderat a funderat pa om jag skulle gora slut, hur jag skulle gora det etcetc. Iaf, nar rasten nastan var slut hade jag iaf bestamt mig for att jag skulle gora slut, sa jag sa till Heiko att jag ville prata med hnm, men inte m en massa folk runt omkring.... Han anade ingenting..(det kanske man inte gor om man bara varit tillsammans en vecka), iaf sa sa jag till hnm att jag inte trodde att det skulle funka a sanna grejjer som man sager nar man inte riktigt vet vad man ska saga :) Han ba'- So you just brought me around all this way to tell me that??
Han sa att han va okej....men sen pa eftermidda'n nar han berattade for sina polers, da fick ja ngr 'dirty looks'...hahaha!
Och ja....I hooked up with Vihar after that!!! Enligt vissa hade vi tom ett forhallande...hahaha!!!

Shit va man kommer ihag..d e helt galet!

Aven fast jag a Heiko bara var tillsammans en vecka (kan d ens kallas forhallande?), sa e d nog den 'break-up:en' jag angrar mest...dels for att han e aldre, dels for att han e javligt snall..a rolig! Han e en san som man alltid kanner sig saker med!!! I like that!  Menmen, jag va bara 15....nothing good comes out of that.....typ fjortis jue ;)
Jag kommer tom ihag hur vi blev tillsammans....det va ganska humoristiskt....jag vet att Dominick blev aningens sur over det, men han vagade fanimej inte gora ngt for han va radd for Heiko..hahaha!

Iaf, idag nar jag chattade m Heiko, som jag inte pratat m pa ar...sist jag skulle ivag a se hnm (ca.2.5 ar sen), sa blev d aldrig av. Sa d maste va urlange sen jag sag hnm....a sakert ett par ar sen jag pratade m hnm! D e d som e bra med Eerde-manniskor (folk fr min skola), d spelar ingen roll om man inte har pratat m  dom pa ngr ar...man har sa otroligt mkt gemensamt sa d finns alltid ngt att snacka om!
Iaf, nar jag nu antligen pratade m hnm sa hade vi varldens roligaste konversation...maybe not so funny to you, but to me it was!
Iaf, d slutade m att han tyckte att jag skulle bli hans au-pair ist for att vara har...a jag behovde bara jobba 3 dagar i veckan mellan 13-18 (tror jag d va), och jag va alltid ledig pa helgerna...haha! Fragade hnm vad jag skulle gora nar jag var ledig, ganska stor risk att jag skulle bli uttrakad..! Men d skulle nog inte bli ngr problem tyckte han, iom att han oxa skulle va dar, a m hnm har man aldrig trakigt!!!
Hahahaha, you get the picture....so much fun though!

Jag har pratat m sa manga Eerde-manniskor dom senaste veckorna, speciellt sanna fr forsta aret (d basta i mina ogon), a alla minnen kommer tillbaks....! Det skulle va jatteskoj att dela m sig av mina minnen, men det finns sa mkt att beratta, det hande sa mkt under mina 4.5 ar dar...bade skojiga saker a trakiga saker...but whatever happened there, has made me who I am now...take it or leave it!!! Iaf, d e mest dom roliga grejjerna...grejjerna m dom jag bryr mig om mest, som tar upp mest plats i mitt minne :) I love everyone who's been there making the memories with me :D

Det kommer sakert komma fler minnen....nar jag kanner att jag kan spendera lite mer tid pa att skriva...!

Jag vet inte om d har e sa intressant for er, men jag tycker att d e valdigt intressant, for vissa grejjer kommer jag inte ens ihag att dom har hant forrens jag pratar m ngn om det, eller om jag pratar m ngn som var dar (utan att prata om sjalva grejjen)....! jag e trotsallt 22, det hinner handa mkt pa 22 ar!!!!

O well, ska rasta hunden, satta in i diskmaskinen, ta mig natt a ata....! Ungarna sover, a d e bra..klockan e ju trotsallt 22.20.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Memories jadu jag sager bara det...memories =)

2006-09-24 @ 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0