Jag vill inte gifta mig....

....kom pa det har nar jag satt a kollade pa tv..! Fraga mig inte varfor, men jag tror inte att jag vill de! Det betyder alltsa att jag inte ska forlova mig heller, for jag tycker att gor man det ena sa ska man gora det andra...och helst inom en viss tid! Det e vad jag tycker iaf! A d kanske e lika bra att jag varken forlovar eller gifter mig, for mina fingrar e alldeles for korta ;) Skulle bara se dumt ut..haha...fast det finns ju jattetunna ringar som e ganska snygga :)
Jaja, jag vet inte vad som fick mig att tanka pa det har....komiskt e d iaf, tycker jag...hmm!
Trott e jag, inte sa konstigt kanske, klockan e ju faktiskt 1 pa morgonen....men jag tankte ringa min mor om en stund....uppdatera henne lite....hon vill nog det skulle jag tro :D

Har kollat pa Grey's Anatomy hela kvallen, nu har vi bara 3 skivor kvar av andra sasongen....I LOVE IT!!! Seriost, kan man annat an att tycka om det....nae jag tankte val det :)

Jajussd, till helgen tycker jag att min kara lillastoresyster sak satte sig ner a spendera iaf 5 minuter pa att skriva ett mail a beratta hur hon mar...men helst skulle jag val vilja att hon spenderade lite mer tid pa det ;) Bara sa att jag far reda pa vad som rusar runt i hennes knopp just nu...! It's that a deal my Dear????

Kramar pa alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Mail kommer ... tänkte faktiskt göra det idag på jobbet men för en gångs skull blev det lite att göra ... Älskar dig! Kram

2006-09-15 @ 15:50:59
Postat av: Storesyster

Nu är mailet skickat, känns som om jag bara gnäller!! Men du ska veta att oavsett hur dåligt jag mår så finns jag här för dig !!! Nu ska jag dränka mina sorger i öl framför Idol! Älskar dig! Puss

2006-09-15 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0