Jahaja..

Nu e jag ledig t om fredag...skont...har ju iofs inte jobbat sa forskrakligt mkt, men anda...hahaha! Blir nog bra det oxa...! Jobbar min forsta dag ensam pa fredag, men det ska nog ga bra tror jag..barnen e ganska sa sjalngaende...dom vet vad dom vill ata...dom vet vad dom maste gora och sa....a d e ju alltid skont....!

Jemma kommer hit en stund ikvall....a sa aker jag nog dit imorgon kvall en stund....premiar pa Greys Anatomy.....LOVE IT!!! Owell....jag antar att det finns ngn darute som vet vad jag snackar om....McDreamy...George....The Vet....Y U M !

Jaja, trodde att jag hade mkt att saga, men just nu e visst skallen tom....owell...I'll be back!

Love

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

geoooorgeeeeeee....but jag paxar han!
Kram

2006-09-20 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0