Ojojoj...

Tredje inlägget på bara några timmar....shit I'm good ;) Smoooooooth!
It's like my Birthday now, I mean like hello!! Haha, näedå, det var inte det jag skulle skriva om...mycket har hänt idag....jag måste ju säga att jag är mindre upprörd än vad man skulle kunna tro att man skulle vara efter en sån här grej....är väl inte så förvånad egentligen....I'm getting used to all the trouble...O well!

Jaja, ska vi ta det från början kanske (?)...har tyvärr inget slut ännu, men vi tar det så långt det går!

Fredag: Jag sitter hemma hos Jemma, klockan är cirka 13.30 eller nått, Jemma ligger och sover på soffan...min telefon ringer och det är min värdmamma...inte ovanligt! Men samtalet var väl inte precis det jag hade väntat mig kanske. Hon berättade att dom inte hade betalt alla räkningar till organisationen som jag åker med, och att dom inte var så glada. Det här handlar inte om ett par hundringar det här inte, utan det är väl mer ett par tusen dollar.....uppemot 60000 svenska kronor om inte mer...! Jahaja, och vad händer nu då tyckte jag? Hon ba' näe dom kommer och hämtar dig! Nu? Näe, d va ett skämt. O, okej.

Sen tänkte väl inte jag någe mer på det heller....helgen flöt på, jag sysslade med mitt och dom sysslade med sitt, inget märkvärdigt! Sen i söndags så va jag in en snabbis för jag skulle hämta en grej, och då medans barnen stod i köket så sa hon '-jaha, dom kanske kommer och hämtar dig imorgon då!' Självklart började barnen fråga en massa frågor, men jag avfärdade det ganska bra, dels för att jag skulle iväg och dels för att jag inte hade ngt att säga iom att jag inte visste ngt!

Sen imorse (måndag) när jag var på väg ut till bussen med barnen så sa hon 'Alltså allvarligt, dom kanske kommer och hämtar dig idag, det var inget skämt! Dom sa att dom kanske skulle komma idag, men jag tror inte det!!'  Jaha, och vad ska man tro om det där då??? Iaf, senare under dagen så skrev jag att meddelande till min handledare, och hon sa att det var sant. Det var meningen att hon skulle komma och hämta mig idag, men det verkade som om det skulle lösa sig, men sen hade det vänt igen och hon sa att om det inte hade löst sig så skulle hon hämta mig imorgon eller på onsdag!!! HALLLOOO!
Do I have any saying in this at all?!?!?!???!?
Ska hon bara komma hit och hämta mig eller vadå(?) Jag fattar zero!
Hon kan inte komma imorgon (eller idag eran tid), för d e ju fanimej min födelsedag...och jag har grejjer planerade!!! FFS!!!

Iaf, jag har ingen fortsättning på det här ännu, men jag antar att det kommer snart!

Jag fattar fanimej ingenting ja....menmen...sure, be guest, ship me to different families every other month...I'm ok, i don't have feelings like people do!!!!

Jaja, ni fattar....jag kan ju iaf säga att mitt år i USA var intressant och att jag fick se olika sidor av det :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

men pass.....hur tanker dom egentligen!?...det e iaf DIN DAG idag sa forsok att njuta sa mkt du kan =)....och sen sa far du bums beratta hur slutet lr kanske man ska saga fortsattningen gar, amerika? sverige? pass?...I'm lost =)...
But I love you and today is YOUR BIRTHDAY! WEHOOOOOO!!!
Love

2006-09-12 @ 10:36:00
Postat av: carro

WHAT ?!?!?
vafan har dom inte betalat för?!
herregud. Du är fan inte en docka man kan kasta omkring och leka med! gaah, blir fan arg.
men du, jag skulle ju sjunga ... * JAAAAAA, må hon leva, jaaaa må hon leva, jaaaa mååå hooon leeeva uti huuundrade ååååååååår .... * GRATTIS :)

2006-09-12 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0