Okej, mkt har hant pa ngr timmar...so to speak!

Iaf, bestamde mig ju for att flytta, sa jag skrev ett mail till min handledare i tisdags kvall! Pa onsdags morgon var det ju meningen att jag skulle downtown pa Jerry Springer (Jerry, Jerry, Jerry), men jag bestamde mig for att stanna hemma a forsoka reda upp allt, a forsoka komma darifran sa fort som mojligt..!
Owell, Var ivag a kopte telefonkort sa att jag skulle kunna ringa hem till min mor....nar jag nastan var hemma sa ringde min mobil, och det var Jackie....har kommer var konversation;

-Hey Sara, it's Jackie, How are you.
-I'm fine, just out for a walk.
-Okey, well, I got an e-mail from the agency and they said that you wanted to leave our family. Is that true?
-Umh, yeah that's right.
-Why?
-Many reasons, but the bottom line is that I don't feel comfortable. etcetc...

Det var endel av konversationen, men jag kan ju saga att det bara blev mer a mer nasty..! Psykotant!!! Om man sager sa har; Hon var bade 'nice cop and bad cop'....helt schizo...visste inte riktigt vad jag skulle forvanta mig..! Sen sa undrade hon nar jag ville aka, da sa jag sa fort som mojligt...hon undrade om jag ville stanna ett par veckor...ohhhh, har du inte lyssnat alls...nej jag vill inte stanna ett par veckor till!
Sa vi bestamde oss for fredag...! Sen ringde hon och fragade om jag ville aka pa en ggn, whatever suits you! Sen ringde hon och sa att jag kunde stanna till torsdagen for da skulle ju Drew komma hem....I'm not stupid..! Hon ville att jag skulle vanta tills han kom hem, sa att han kunde skalla ut mig...det var ju sa det gick till forra ggn!!!
Mellan alla 100000 telefonsamtal vi hade, sa hann hon prata med managern for Chicago..och hon skallde val ut henne ratt sa rejalt..eller forsokte iaf...sa da ringde managern till min handledare och sa att hon skulle hamta mig pa en ggn....! Iaf, Amy skulle hamta mig 14.30...och jag pratade val med Jackie sista ggn vid ca 11.45 och sa att jag skulle ga och packa. Jag anade val att hon satte sig i bilen och dunka foten pa gaspedalen..... och precis sa var det. Hade nastan packat klart nar hon klampade in...och hon borjade dividera och saga massa nasty saker...blablabla..etcetc...just da sa var jag sa javla kanslokall sa jag maste ju saga att jag knappast tog at mig av vad hon sa...hon tyckte att jag var 'unproffessional', etcetc...en massa sanna grejjer....men seriost, hon e ju halvgalen sa vem orkar bry sig..really!!! Iaf, fordigpackad a allt sa tyckte hon att jag kunde aka pa en ggn iom att hon var hemma...okey! Fragade om jag kunde lana telefonen a ringa Amy. Nej! Oh, va? Nej...men om du ger mig nr kan jag kanske ringa henne! Okej, sa vi gick ner till datorn, jag gav henne nummret och hon lat det borja ringa och la sen pa luren a sa tt hon angrat sig och tankte inte ringa...okej, i don't care do whatever you feel like! Jahanaha, da skulle hon a nummret iaf...sa ag gav henne det igen! A sa sa hon att jag fick vanta ute....(????), okej...don't really mind! Hennes konversation m Amy;
-Hey Amy, this is Jackie you can come and get Sara now, she's ready for you!
-Well, why would she be ready now, when I told her I'm getting her at 14.30.
-She's not welcome in our house anymore, so you should come and get her now. She'll be on the front porch.

Da la Amy pa luren och fick lov att kasta in sina ungar i bilen och komma a hamta mig!
Jackie ko ut och bad mig komma in;
I'm not as mean as you Sara, so i won't let you sit outside and wait, you can sit in the sittingroom.
-No thanx, I'm fine outside, buh-bye!

Jaja, sen sprang hon val omkring inne a pratade i telefon och grat (tror jag)!

Jaja, jag akte hem till Amy, va ut a kakade m henne a hennes barn...hon hade hittat en ny familj till mig (redan..i'm wanted :)), traffade mamman idag, ska dit imorgon igen och traffa pappan, barnen och nannyn....vi far se hur det blir, vill inte gora ngt forhastat....maste tanka pa mig sjalv nu...BARA!

E hemma hos Jemma nu, ska sova har inatt...blir nog bra d....GREY'S ANATOMY!!!!!!

Jaja, jag vet inte hur mkt ni forstod av vad jag skrivit, jag vet knappast sj.....vet inte om jag fatt med allt, men jag tror att jag fatt med det viktigaste!!! Fraga pa, om det e ngt ni vill veta eller inte forstar..!!!

Jajussd, snurriga jag glomde val saklart ALLA min underklader, strumpor, trosor, bh:sar..etcetc...sa jag fick lov att skicka dit Jemma (stackarn!!!)....sa nar hon var pa vag att aka sa hamnade hon i Jackies grepp..blev kvar i en kvart, a fick lov att lyssna pa en gratande Jackie, som typ sa att det var mitt fel...etcetc!!!

Dom e iaf utkickade ur programmet nu, sa ingen mer stackars aupair ska behova lida i det huset!!! Men organisationen kommer ju inte fa tillbaks sina pengar iaf! Mellan 60000-100000 dollar...owell, dom overlever nog!!!

What doesn't kill you, Only makes you stronger.



Kommentarer
Postat av: Storesyster

Min snutta! Du har det allt för jobbigt du! Lyssna inte på vad tantaluringen säger, vad vet hon egentligen ??? Du vet var jag finns om du beöver mig! Hoppas det går bra med den nya familjen idag! Älskar dig! Kram

2006-09-15 @ 06:51:32
Postat av: Lillesyster

pass...psyko!?...ja men nu vet du ju iaf att du inte behover ta at dej av nanting som dom har sagt, welcome to the adams family lixom...jakla idioter! gudars va less man blir kan bara tanka mej hurt du kanner! bara att ringa om du behover natt vannen!
Moah

2006-09-15 @ 10:21:25
Postat av: carro

stå på dig ! det är inte ditt fel !

2006-09-15 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0