Seriost!!!

Assa vem tror han att han e egentligen...

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,887923,00.html

Hur kan han kalla henne for kandiswannabe(???)...e han sa javla mkt kandis sj??? D enda jag kommer ihag han for e att han var en san jakla kass malvakt i slutet av sin karriar...men vad vet jag, han kanske e en A-kandis i Hollywood...!!! Jisses assa!!! Vilken mupp! Han borde lara sig tanka efter fore...han visst gatt a val att han hade barn som kunde lasa nar han paborjade romansen m henne....FFS!!!

Jaja, jag erkanner, jag e ett Linda Bengtzing fan....so what! Hela den dar artikeln e ju absurd....det lojligaste jag last pa lange iaf...owell....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0